iStalkPhoto Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hei! Jeg sente inn et tips til dere for noen dager siden, har ikke fått noen svar enda. Jeg ba om svar dersom nyheten var uaktuell for dere sånn en annen side kanskje kunne skrive om det. Sjekker dere aldri tips? Da er det vel kanskje ingen vits i å tipse dere om noe i fremtiden. Endret 14. desember 2013 av iStalkPhoto Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hei, beklager dette. Hvilket nettsted hos oss sendte du tipset til? Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hei, beklager dette. Hvilket nettsted hos oss sendte du tipset til? Neders på siden til Akam.no. Link med tittelen "Tips oss", mailto:[email protected] Redigert: Om det ikke er av interesse så hadde det uansett vært kjekt å få et svar på det. Er ganske sikkert andre nettsted som vil nevne noe om det. Et litt gammelt tips, men fortsatt høyst aktuelt mener jeg. Endret 14. desember 2013 av iStalkPhoto Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Aha! Jeg har sagt fra til redaktøren i Akam nå, så får du sikkert et svar senest mandag når hun er på jobb igjen. Selv har jeg ingenting med Akam å gjøre, men ville sjekke tilfelle det gjaldt Gamer.no. 1 Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå