StinkyPete Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hei Alle får som regel med noen spill i pakken når de får tak i en xbox one. Tenkte jeg skulle starte denne tråden om bytting av koder. Jeg har selv en kode for Call Of Duty: Ghosts som jeg gjerne vil bytte i Assassins Creed: Black flag eller selge for 350,- Endret 14. desember 2013 av StinkyPete Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Har en FIFA 14 kode som jeg gjerne vil bytte i noe annet Lenke til kommentar
Jazzbob Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg har bestilt ifra Irland hvor ghosts fulgte med. Skulle gjerne ha byttet den i forza/FIFA/ryse! Men er vel bare discen og ingen kode. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg har bestilt ifra Irland hvor ghosts fulgte med. Skulle gjerne ha byttet den i forza/FIFA/ryse! Men er vel bare discen og ingen kode.Tror det bare er koder som følger med i slike pakker. Om du vil bytte i FIFA så gjør jeg gjerne det, da jeg har en ekstra FIFA kode Lenke til kommentar
Jazzbob Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Gjerne det! Men får nok ikke gjort det før i romjula, hvis du fremdeles har den da? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Gjerne det! Men får nok ikke gjort det før i romjula, hvis du fremdeles har den da?Regner med det. Har ikke noe hast med å bytte Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har også en ekstra FIFA-kode, om noen er interessert i å bytte. Lenke til kommentar
bas Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Blir nok noen FIFA koder etterhvert Jeg får også FIFA kode forhåpentligvis i løpet av uka og ønsker å bytte først og fremst Forza, men er åpen for andre forslag (spiller bare ikke fotball i det hele tatt). BF4 og Ghosts har jeg, så det er ikke interessant. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Solgte min kode for $50 på ebay, og kjøpte forza kode for $40 på ebay etterpå. Det er veien å gå! Lenke til kommentar
Ken89 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg bestilte Xbox med Fifa 14, men spiller ikke Fifa. Når jeg mottar xbox one med fifa så bytter jeg den gjerne den bort mot BF4, Forza 5 eller Black flag Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kommer til å bestille xbox one nå på starten av ny året , mn som det ser ut I tyskland så får de bare Fifa pakken inn på lager . så jeg har også en fifa kode på den tiden Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kommer til å bestille xbox one nå på starten av ny året , mn som det ser ut I tyskland så får de bare Fifa pakken inn på lager . så jeg har også en fifa kode på den tiden På nyåret har de garantert standard inne Lenke til kommentar
Mortx Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hmmmm hadde jeg bare kommet på dette hadde jeg byttet min fifa mot Forza/Ghosts selv :/ Bah ser ikke for meg at det blir mye Fifa fremover Lenke til kommentar
xPellaRx Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 har enn ghost kode om noen vill bytte denj mot fifa:) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ingen i Oslo område som vil bytte Dead Rising 3/ AC: Black flag mot Ryse? Jeg har fysisk kopi, men samme for meg hva jeg får tilbake, om det er digital eller fysisk Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ingen i Oslo område som vil bytte Dead Rising 3/ AC: Black flag mot Ryse? Jeg har fysisk kopi, men samme for meg hva jeg får tilbake, om det er digital eller fysisk Jeg kan bytte Fifa 2014 om du ønsker, det kommer i morgen. Jeg kan betale frakt isåfall. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg kan bytte Fifa 2014 om du ønsker, det kommer i morgen. Jeg kan betale frakt isåfall. Har fifa 14 :/ Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Har fifa 14 :/ Ahh :/ Vel, nå har min Xbox ankommet og om noen ønsker å bytte ett eller annet i Fifa så er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar
bas Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Samme her, har mottatt Xboxen med FIFA kode. Hvis noen vil bytte så er jeg interessert (har allerede BF4 og CODG) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå