Alt-Ctrl Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hei, er litt usikker om jeg burde poste dette her, eller i et annet forum. Maskinen fungerer riktignok men det kommer en utrolig irriterende pipelyd fra den. Maskinen er en ny Arya fra Multicom, og det høres ut som om lyden kommer fra harddisken. En konstant pipelyd som varierer litt i styrke og som kun blir borte når jeg scroller opp eller ned med musen. Noen som har vært borti noe sånt før? Har alt sendt inn maskinen en gang pga feil med tastaturet, fikk ny maskin men de førte over diskene fra den første PCen. Må jeg sende den inn på nytt, eller er det noen måte å løse dette på? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det kan høres ut som "coil whine". Er et tilbakevendende tema i kategorien Strømforsyning. Det bør være mulig å klage og få byttet den inn. Flytter tråden fra " Maskinen fungerer ikke". Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Takk for info. Søkte kjapt på google, ser nesten ut som jeg må sende maskinen inn på nytt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Vil tro det. Det er jo lite man selv kan gjøre. Selv om det teknisk sett ikke er noe stort problem, så kan lyden være så ubehagelig at verdien av produktet er redusert. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Vil tro det. Det er jo lite man selv kan gjøre. Selv om det teknisk sett ikke er noe stort problem, så kan lyden være så ubehagelig at verdien av produktet er redusert. Absolutt. Er temmelig følsom for slike lyder, og den blir spesielt merkbart siden jeg sjeldent pleier å ha på mye lyd i leiligheten. Laptopen kostet jo også tolv og et halvt, så jeg synes jo dette absolutt går under reklamasjon. Utrolig kjedelig da, har knapt fått brukt laptopen og har alt sendt den inn en gang allerede. Jaja, har sendt mail til multicom så jeg får vel bare avvente svar derfra. Veldig fornøyd med servicen så langt i hvert fall. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå