Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Her er et spørsmål det ikke finnes fasit på, men jeg spør for å få innspill. Hva skal man gjøre om det er ei jente man liker, men ikke vet hvordan man skal gå frem? -Snakke med å bli kjent. -Hva nå? Hva skal man gjøre uten å overdrive? Hvordan prøver man seg frem? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Prøv denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Har prøvd. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Og du fant ingenting du kan bruke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Nei. Hvordan kan jeg prøve meg frem uten å fremstå som alt for ivrig. Vil prøve å se hvilken respons jeg får før jeg går litt lengre. Om jeg ikke kommer noen vei med henne har jeg lyst å fremdeles kunne møte henne uten at det blir ubehagelig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Snakk med henne som med andre mennesker. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Om dere har noen felles venner, så kan du jo invitere henne med på noe som involverer flere enn kun to, på den måten kan du bli bedre kjent med henne den kvelden - pluss at du har vist en liten form for interesse, uten å bli for ivrig. Dessuten blir det ikke så ubehagelig å møte henne igjen, selv om dere ikke finner den rette tonen sammen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Flørt med henne? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Prate med henne, vise interesse, flørte - se an situasjonen og invitere på date etterhvert. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Nei. Hvordan kan jeg prøve meg frem uten å fremstå som alt for ivrig. Vil prøve å se hvilken respons jeg får før jeg går litt lengre. Om jeg ikke kommer noen vei med henne har jeg lyst å fremdeles kunne møte henne uten at det blir ubehagelig. Akkurat samme situasjonen er jeg i for øyeblikket Flørt med henne? Hvordan flørter man? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Finnes det noen fasit? Prate, vise interesse, spøke litt, le, si litt romantiske ting, gi kompliment, stryke borti hånden. Kysse om det virker som det er greit, smile, klemme - se det an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå