FuglFøniks Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg sliter med å komme inn på alle sider på Internett, f.eks hw.no går fint, men får ikke til itavisen.no. Det har denne gang ikke med brannmur å gjøre. Har kjørt igjennom pc'en med Norton, adaware og window washer. No result... PLZ HELP ME! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Er det ingen dyktige, hyggelig vesen som kan hjelpe meg? EDIT: Vet at jeg "bumper", men må vel være lov, når jeg ikke har fått hjelp ennå... Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 tja, det skal jo gå et døgn før man "får lov" til å bumpe, men nesten duger vel Får du bare 404? Prøvd å pinge sidene du ikke når? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer med hk'et som er tilbake Hva mener du med å pinge sidene? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 tja, det skal jo gå et døgn før man "får lov" til å bumpe, men nesten duger vel Får du bare 404? Prøvd å pinge sidene du ikke når? Hva mener du med: Får du bare 404? Btw, sjekk denne posten jeg nettopp har postet: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...5996&highlight= Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Får opp dette i feilrapporten: Feilsignatur: AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: mlang.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0001b25d Følgende filer inkl. i feilrapporten: C:DOCUME~1EIER~1.YOULOKALE~1TempWER2.tmp.dir00appcompat.txt Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hehe, rask ute. Sitter du bare og venter på hjelp? 404 er feilkoden for page not found. Altså standard feilkode pinge er en gammel etterslenger fra dos (vidstrakt i bruk, men den yngre garde kjenner ikke sånne fossiler når de er innebygget i programvaren... Akk, de gode gamle dager). Ping er den enkleste form for nettverkskommunikasjon, og kan sammenlignes med et ekkolodd/ubåtsonar om du vil (deravnavnet tenker jeg). Jeg sender et ping ut til en IP. "Treffer" jeg (det kommer fram) svarer serveren (ekkoet). Da vet du at du har mulighet til å kontakte den. Fremgangsmåte: start --> kjør/run --> skriv: cmd --> skriv: ping [iP] IP byttes ut med en IP-adresse Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 start-kjør-skriv cmd så skriv ping http://www.itavisen.no eller tracert http://www.itavisen.no Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Får opp dette i feilrapporten: Feilsignatur: AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: mlang.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0001b25d Følgende filer inkl. i feilrapporten: C:DOCUME~1EIER~1.YOULOKALE~1TempWER2.tmp.dir00appcompat.txt hmm, den sa meg litt... Tror noen andre eksperter må inn her, da dette stinker IE-feil lang vel. Mitt råd er å laste ned mozilla, men det hjelper vel ikke så mye hvis du VIL ha IE. Jeg har iaf rullet i gang ballen for deg Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, tusen takk for hjelp Enden, btw, var bare gyll at jeg så ditt innlegg så fort Men problemet er, jeg kan jo ikke gå inn på 90% av sider på internett, mao, kan ikke laste ned no... Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 det hadde vært kjekt å sjekke med en annen browser, men men... Får håpe noen har peil på feilkoden din da Hva med ping da? Prøvd det? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg fant netscape på cd nå, np... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du kan forsøke følgende: kjør -> cmd Der skriver du følgende: ftp open ftp.opera.no anonymous <emailadressen din> get pub/opera/win/721/en/java/ow32enen721j.exe Da laster du ned opera 7.21 med java. Fila legges i den mappen cmd står i når du skriver ftp. Du har kun 30 sekunder på deg å skrive inn den siste kommandoen. Kommandoene skrives inn en etter en. Etter hver kommando trykker du på enter. Lykke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå