Asbjørn T. Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Jeg skal på LAN imoirra.... og har en del programmer som starter opp med windows... og disse vil jeg gjerne slå av... f.eks. skanneeren... har gjort det før.. men husker ikke hvordan du gjør det.. noen som vet det... bortsett fra å slette fra oppsatrtsmappa på menyen. Jeg vet at det finnes en funsjon som kan slå av programmer som kjører i bakgrunnen i oppstarten,... npen som vet dette? [ Denne Melding var redigert av: Asbjørn T. på 2002-02-16 15:52 ] Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Start > Kjør > msconfig > Oppstart Hak vekk de programmene du ikke vil skal starte Lenke til kommentar
Akke Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 eller du kan hente et lite prog her som gjør d hvis du har win2k/XP: http://home.no.net/akke/diverse/Windows%20...rtupcontroller/ Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Du kan gjøre det i registeret... stert-kjør skriv regedit. gå på local_machinesoftwaremicrosoftwindwscurrent_versjonrun Lenke til kommentar
johnnywalker Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 I Win 98 titter du på systeminformasjon i systemverktøy , klikk for systemkonfigurasjon og oppstart ( høyre side topp.) fjern kryss for uønskede program start. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 start- run skriv så "msconfig" da kommer det opp et vindu med mye rart. Så velger du skillemappe startup. Der kan du krysse av og på diverse programmer du vil ha til å starte/ikke starte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå