Gå til innhold

Verdig vinner av The Voice 2013 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2014? Det er 2013.

Og ja, han var en verdig vinner blant de fire som var i finalen. Eneste jeg har å utsette på det er at vi nødvendigvis ikke hadde de fire beste i finalen. TV2 må lære av amerikanerne at det viktigste er at de beste blir stemt frem, ikke at alle mentorene til enhver tid må ha like mange deltakere.

Lenke til kommentar

Joda, ser at det var en skrivefeil der, får ikke redigert det heller da det ikke funker å redigere på topic.

Vel, jeg mener sangstemme og tekniske vokal prestasjoner tatt i betraktning, var han den svakeste av alle 4, men hadde det beste sangvalget (og mulig stage-performance) i finalen. Hadde både publikum og dommere sittet med ryggen til hele veien tror jeg han hadde røket ut for lengst. Dette er The VOICE, ikke "The Entertainer", syns det blir litt for dumt, da kunne det liksågodt vært "Idol" eller "X-factor".

Skjønner egentlig ikke hvordan han kom videre her, dama er jo åpenbart en mye bedre vokalist: http://www.youtube.com/watch?v=001qICJSdZI

Endret av Borger___
Lenke til kommentar

Topic fixed :)

Hva tråden gjelder kan jeg ikke uttale meg da jeg ikke har fulgt med på The Voice, men jeg føler på en måte at det unike ved The Voice-konseptet blir borte etter de innledende rundene, når de ikke lenger sitter med ryggen til og dømmer utelukkende på stemmen, og da står det egentlig igjen bare en helt ordinær sangkonkurranse som vi har sett mange ganger før.

Men det er nå min mening. :p

Endret av Nevnarion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Topic fixed :)

Hva tråden gjelder kan jeg ikke uttale meg da jeg ikke har fulgt med på The Voice, men jeg føler på en måte at det unike ved The Voice-konseptet blir borte etter de innledende rundene, når de ikke lenger sitter med ryggen til og dømmer utelukkende på stemmen, og da står det egentlig igjen bare en helt ordinær sangkonkurranse som vi har sett mange ganger før.

Men det er nå min mening. :p

Word!

Du kan jo se den videoen i første-innlegget å høre hvem du mener har den beste stemmen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...