Bassmann1 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Jeg har en WD live book duo 4TB. Jeg har bilder på den, men jeg får ikke lov av datamaskinen å legge til mapper fra disken i bibliotekene på datamaskinen. Jeg får beskjed om at mappen ikke er indeksert og derfor ikke kan legges til. På nettsiden til microsoft kan man lese at man skal gjøre mappene tilgjengelig i offline modus, men da er litt av poenget borte da den lagrer kopi av filene på datamaskinen. Jeg har bilder og videoer på nettverksdisken da det ikke er plass på datamaskinen. Jeg ønsker at når jeg stikker et minnekort i maskinen så laster den videofiler til ei mappe på netverksdisken og bilder til en annen, samt at jeg kan se disse i biliotekene etterpå. Noen som har en workaround til dette? Svar gjerne i sjangeren "for dummies". Jeg har forøvrig Windows 7 Home premium dersom dette har noe å si. (beklager dersom det allerede er en tråd på dette. (Jeg søkte, men fant alt for mange som ikke handlet om temaet)) Endret 14. desember 2013 av Bassmann1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Fant denne guiden for å bruke mklink for å lage et bibliotek av en nettverksdisk: http://www.sevenforums.com/tutorials/4617-libraries-include-network-folder.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå