Gå til innhold

Skjønner ikke melding fra ebay


Gloms

Anbefalte innlegg

bestilte julegave til dama for ca 2 uker siden. når jeg går på tracking history får jeg opp alt som har skjedd med pakka. ut av toll, inn av toll osv. mandag 9. desember kommer denne meldingen opp to ganger:

 

Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified

 

det er det siste som står. addressee er det meg? har ikke mottat noen melding fra noen. rimelig kjipt om pakka ikke kommer før jul.

 

noen som vet hva dette er? eventuelt hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified

 

Betyr:

 

Levering forsøkt - Pakken blir holdt, addressanten er informert.

 

Betyr altså at posten har forsøkt å levere pakken, men du var ikke hjemme. Posten beholder pakken og at du er informert.

 

Posten vil forsøke å levere pakken på døren din igjen, eller du får en hentelapp i postkassen og du kan reise til nærmeste posthus/post i butikk for å hente pakken din.

Lenke til kommentar

bestilte julegave til dama for ca 2 uker siden. når jeg går på tracking history får jeg opp alt som har skjedd med pakka. ut av toll, inn av toll osv. mandag 9. desember kommer denne meldingen opp to ganger:

Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified

det er det siste som står. addressee er det meg? har ikke mottat noen melding fra noen. rimelig kjipt om pakka ikke kommer før jul.

noen som vet hva dette er? eventuelt hva jeg kan gjøre?

 

er det posten som skal levere den hadde jeg gått inn på posten.no og brukt tracking nummeret du får fra ebay/selgeren. gir deg nok litt mer relevant info

Lenke til kommentar

veldig rart at jeg ikke har blitt kontaktet på noen som helst måte da. jeg er midt i eksamensperioden og har vært hjemme hele dagen hrle denne uka.

 

ikke fått noe som helst form kontakt. ikke mail, sms eller tlf.

 

er det ikke litt rart hvis de kommer med pakken og ikke engang ringer hvis de ikke får tak i meg?

Lenke til kommentar

Er vel ikke ukjent at en del postbud i Posten praktiserer "ring og spring" metoden.

Da får du nok en lapp eller melding på posten.no om at den er forsøkt levert, men istedefor levert videre til postkontor.

 

DHL er ihvertfall flinke til å ringe for å avtale levering før de kjører forbi.

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...