MrGod Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei! Har lest flere innlegg i forumet og føler meg "klar" for å stille noen spørsmål ang. nytt kamera. Her er de kriteriene jeg har satt meg til nå: - må ha 1600x1200 oppløsning... dvs min 2Mpixels - Hadde vært fint om kameraet støttet 1024x768 - Webkamerastøtte - må bruke AA-batteri (billig å bytte) - Videostøtte (avi, siden det komprimerer mest) Tilleggsønsker: - 3x optisk zoom - Strømforsyning som gjør at lading kan gjøres mens batteriene står i kameraet. Hva kameraet har som digital zoom er det samme, siden at jeg neppe kommer til å zoome annet enn i bildeprogram. Spørsmålet er: kan jeg bare glemme den optiske zoom'en på 3x eller utgjør den mye med tanke på avstand til det du skal fotografere? har sett på Trust Power C@m 730S og HP Photosmart 735... noe å anbefale? Trust-kameraet har mesteparten av mine kriterier, men er litt skeptisk siden moderatorer her inne sier at andre Trust-kamera er "dårlige". Noen som kan hjelpe meg?? På forhånd takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvis valget står mellom de to så ville jeg gått for HP. Det har fått veldig bra skussmål i forskjellige tester. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvis valget står mellom de to så ville jeg gått for HP. Det har fåttveldig bra skussmål i forskjellige tester. Det er de jeg har sett på ja.. men det finnes nok flere kamera som jeg ikke vet om i den prisklassen. Jeg har bare vært innom komplett.no og kikket.. Hva med 3x optisk zoom? er det verd pengene? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hva med 3x optisk zoom? er det verd pengene? Jeg mener: JA! Det er kjedelig å ta bilder med kamera uten zoom, om en er vand med 3x. Synest jeg. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vil ikke anbefale Trust. Kjøpte engang et kamera fra dem, og det gikk i stykker etter ca 2 uker. Høy plastfaktor og dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå