mobilen.no Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Samsung Galaxy Tab 3 8 er vår favoritt i Samsungs nye Tab-serie.Test: Galaxy Tab 3 8 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg syns ofte dere kommer med litt rare alternativer. Er ikke LGs nye 8-tommer det perfekte alternativ? Dere ga ihvertfall det brettet terningkast 6. 3 Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg syns ofte dere kommer med litt rare alternativer. Er ikke LGs nye 8-tommer det perfekte alternativ? Dere ga ihvertfall det brettet terningkast 6. Helt enig med deg wholmen. Jeg forstår bare ikke at LGs 8-tommer ikke nevnes i denne sammenhengen. Det er ikke bare et alternativ - men faktisk et langt bedre valg enn både Samsungs øvrige brett og Nexus 7! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Billig og bra fra SamsungSamsung Galaxy Tab 3 8 er vår favoritt i Samsungs nye Tab-serie. Så gir dere den terningkast 3... Høres ut fra tittelen som den ligger bedre ann. 1 Lenke til kommentar
KrissTv Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hvorfor sier dere at dette er ett nytt nettbrett? Det ble lanser i juni/juli. Og så har den ikke FHD skjerm eller middelmådige spesifikasjoner heller. Skjønner bare ikke at det blir sett på som "nytt" Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Billig og bra fra Samsung Samsung Galaxy Tab 3 8 er vår favoritt i Samsungs nye Tab-serie. Så gir dere den terningkast 3... Høres ut fra tittelen som den ligger bedre ann. Hei - det hadde oppstått en feil i karaktersystemet, riktig terning skal være 4. Har rettet dette nå. Vi holder for øvrig på å innføre et nytt karaktersystem med skala fra 1-10 - dette vil rulles ut om ikke så altfor lenge. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tja, jeg ser ikke helt det store problemet med designet, i bunn og grunn er det jo en forvokst Samsung S4. Det mest irriterende for min del er egentlig meny og tilbake knappen, som er lett å komme borti, burde latt seg deaktivere (MX video player gjør heldigvis en utmerket jobb her) Prisen er jo overraskende lav (1790 for 16gb versjonen). Burde glatt havnet på 5 Hadde jeg kjøpt nettbrett nå så hadde jeg nok vurdert LG sin 8.3, rett og slett pga oppløsningen, prosessoren og minne. Men utenom det så har jeg ikke mye å klage over Nå skal det sies at jeg primært bruker tableten som underholdning når jeg reiser (og det blir det mer enn nok av), så det går stort sett i å overføre filer til micro sd kortet og spille av filmer og tv serier. Det meste handler jo om behov, men med mangel på støtte for micro sd til Nexus 7 så føler jeg den blir håpløs å bruke med såpass liten lagringsplass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg