Windoge Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg kommer med gode argumenter for hva jeg mener. Alt du skriver er "vektere er ikke politi wannabis" og "dette svaret er 4chan verdig". Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Dette svaret er nesten 4chan verdig! Med slike svar har du tapt denne diskusjonen for lenge siden. Jeg kan tippe du er en stolt vekter som har vært utsatt for krenkelse. 4 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Spør du meg virker Ultra Verba mere som ett forumtroll enn det ^Th0mas^ gjør. 9 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da er vel like greit at Vektern gir faen når han/hun kommer opp i en situasjon der det er forventet at en person i uniform tar ledelsen? Hva tenker du du når en Vekter står der med hendene lommenene ved en trafikk ulykke! ? Jeg tenker at det ser dumt ut, men det er helt greit. Om ikke vekteren er kompetent til å foreta seg noe ved en eventuell trafikkulykke, så kan han like gjerne stå der med hendene i lomma, så slipper han å stå i veien for andre. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Enjoy. http://www.tv2.no/underholdning/-dette-er-ikke-en-hevn-4160207.html#.Uqu_afTuJ8E Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg ha fremdeles ikke fått svar på emnetittelen på tråden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg ha fremdeles ikke fått svar på emnetittelen på tråden. Jo, det har du. 8 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg skrev at så lenge minstekravet for å bli vekter bare er noen dager på kurs, så forventer jeg ikke mer av en vekter enn hvilken som helst annen borger. Samtidig er jeg veldig glad for å jobbe på et objekt hvor jeg ikke trenger å slite med slike vektere. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Når du ser en vekter på gata eller hvor det måtte være, Hva er forventingene dine ? Hvis jeg ser en vekter utenfor et utested forventer jeg at vekteren ikke nekter meg inngang fordi jeg har en penis. Jeg forventer at vekteren slipper inn de som er oppegående nok til å slippe inn. Jeg forventer også at vekteren prøver å forhindre bråk og slossing. Det er tross alt som regel slikt en vekter er ansatt for. Hvis jeg ser en vekter i/ved en butikk, forventer jeg at vekteren prøver å forhindre tyveri, eventuelt at vekteren utfører andre arbeidsoppgaver arbeidsgiveren måtte ønske. Hvis jeg ser en vekter som ikke er på jobb forventer jeg at vekteren oppfører seg slik som vanlige folk. 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Jeg respekterer vektere på lik linje med andre folk i andre yrker som f.eks butikk-ansatte, sjåfører etc...eller som naboen min. Hvis du spør om jeg respekterer vektere på lik linje med politi, er svaret NEI. Jeg hadde en kompis som blei vekter en liten stund...skulle jeg respektere ham MER fordi han var vekter? Nei, selvfølgelig ikke. Han tok kun et kurs, og ferdig med det. Endret 14. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) En vekter trenger et kurs på noen dager ergo jeg har ingen respekt for han/hun en jeg har for andre i dette landet. En som har politi utdannelse har psykologiske undersøkelse og utdannelse som gjør de skikket til å utføre en samfunnsoppgave, jeg har ikke taklet oppgavene politiet har uten og bli tiltalt selv.(Tenk at du skal ta deg av en alkis eller narkoman uten vold) Hvis du har sett nattpatruljen på tv har ikke jeg hatt tålmodigheten tjenestemennene/kvinnene har med fulle folk eller narkomane. Endret 14. desember 2013 av Maxopp Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Dette svaret er nesten 4chan verdig! Kanskje du kan begynne å høre på gode argumenter som du får servert? Det hjelper ikke å komme med spydige og dårlige kommentarer tilbake. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg respekterer alle i utgangspunktet, uansett hvilket yrke dem har. Folk som dømmer andre på grunn av sitt yrkesvalg uten å kjenne dem derimot, respekterer jeg ikke. Nei, jeg er ikke vekter, har aldri vært det og kjenner ingen som hverken har jobbet som det eller jobber som det. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Når det kommer en vekter rundt hjørnet i full uniform, er det litt uventet. Hvorfor går vektere rundt i kjøpesentre og ser på de handlende? Det kan være et argument for å gå tilbake til de små butikkene igjen, der det ikke er noen vektere. Vektere har dessuten som oppgave å jage vekk folk fra steder de ikke lengre har lov til å være, når en bygning er i ferd med å stenge og alarm skal settes på. Heller ikke noen direkte sympatisk oppgave... Som med parkometervakter, tenker jeg at en del vektere har tatt jobben fordi de liker å kontrollere andre. Hvor stor andel det gjelder, kan jeg selvsagt ikke vite. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Når det kommer en vekter rundt hjørnet i full uniform, er det litt uventet. Hvorfor går vektere rundt i kjøpesentre og ser på de handlende? Det kan være et argument for å gå tilbake til de små butikkene igjen, der det ikke er noen vektere. Vektere har dessuten som oppgave å jage vekk folk fra steder de ikke lengre har lov til å være, når en bygning er i ferd med å stenge og alarm skal settes på. Heller ikke noen direkte sympatisk oppgave... Som med parkometervakter, tenker jeg at en del vektere har tatt jobben fordi de liker å kontrollere andre. Hvor stor andel det gjelder, kan jeg selvsagt ikke vite. Høres ut som du misforstår veldig. Det er ingen uniformerte vektere som går rundt på et kjøpesenter og glaner mer på kundene enn butikkpersonalet selv gjør. Det er heller ikke mange vektere som tar jobben fordi de liker å kontrollere andre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå