Gå til innhold

Respekterer du vektere?

Papa Dupre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har stått opp blandt de største av de største og praktisk talt fucked med dem . aldri har noen av disse douchebagene slått meg. visst noen har et problem som jeg ikke har skapt og de sikter til meg, så skal de faen med få lov og true så mye de vil. alltid stirret de rett i øynene og de bare går.

Det er ikke alltid muskler styrer showet ^^ Bor i Bodø hvor folk er dummere en stokken på døra XP haha

Lenke til kommentar

Det er vel en grunn at de kalles tyttebærpoliti?

Da er vel like greit at Vektern gir faen når han/hun kommer opp i en situasjon der det er forventet at en person i uniform tar ledelsen?

Hva tenker du du når en Vekter står der med hendene lommenene ved en trafikk ulykke! ?

Endret av Ultra Verba
Lenke til kommentar

Da er vel like greit at Vektern gir faen når han/hun kommer opp i en situasjon der det er forventet at en person i uniform tar ledelsen?

Hva tenker du du når en Vekter står der med hendene lommenene ved en trafikk ulykke! ?

At det er enhver borgers plikt å bistå ved større katastrofer og/eller ulykker og hjelpe der mennesker er i nød. Uniform eller ei. Men ja, så var jo ikke det jeg skrev så alvorlig ment heller. Vektere utfører flere viktige arbeidsoppgaver som adgangskontroller, verditransport, flyplasskontroll, og anholdning av butikktyver, bl.a.

Lenke til kommentar

Det er greit nok. Men du unnlot å svare på spørsmålet mitt! Hva forventer du av en uniformert vekter ?

Er det så mye å forvente? De er ansatt av en bedrift for å ivareta ansatte eller fysiske verdier, og det er stort sett det de gjør. På samme måte skal en uniformert vasker sørge for rene gulv.

Lenke til kommentar

Kan du forvente så mye? Du vet aldri hvor godt utdannet en vekter er.

I verste fall er vekteren nyansatt etter noen dager med introduksjonskurs (trinn 1). I beste fall har vekteren fagbrev i vekterfaget/sikkerhetsfaget, eller er en utdannet politibetjent i påvente av jobb i politiet.

Lenke til kommentar

Er det så mye å forvente? De er ansatt av en bedrift for å ivareta ansatte eller fysiske verdier, og det er stort sett det de gjør. På samme måte skal en uniformert vasker sørge for rene gulv.

wow... Du trenger en seriøs holdnings endring

Endret av Ultra Verba
Lenke til kommentar

Kan du forvente så mye? Du vet aldri hvor godt utdannet en vekter er.

I verste fall er vekteren nyansatt etter noen dager med introduksjonskurs (trinn 1). I beste fall har vekteren fagbrev i vekterfaget/sikkerhetsfaget, eller er en utdannet politibetjent i påvente av jobb i politiet.Å

Vektere består ikke av failed Politi wannabes. De ønsker ikke å røre yrket pga den lave statusen det har!

Lenke til kommentar

Vektere består ikke av failed Politi wannabes. De ønsker ikke å røre yrket pga den lave statusen det har!

Hvor har jeg sagt at vektere består av politi wannabes? Du spør hva man bør forvente av en vekter. Da svarer jeg med at man ikke kan forvente særlig mye av noen som tar på seg en uniform etter å ha bestått et kurs som bare varer et par dager.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor har jeg sagt at vektere består av politi wannabes? Du spør hva man bør forvente av en vekter. Da svarer jeg med at man ikke kan forvente særlig mye av noen som tar på seg en uniform etter å ha bestått et kurs som bare varer et par dager.

Nå begynner jeg på bli usikker på om du er et forumtroll eller bare blindt ignorant om din viten om yrket !

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg på bli usikker på om du er et forumtroll eller bare blindt ignorant om din viten om yrket !

Forumtroll? Tror du folk er uenig med meg når jeg skriver at det blir en smule feil å ha store forventninger til vektere som bare har hatt et introduksjonskurs?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det han sier er at det finnes tonnevis av ubrukelige vektere der ute, og det kan jeg bekrefte etter flere år i bransjen. Jeg kan også bekrefte at det finnes gode vektere der ute, men de holdningene og egenskapene er en medfødt personlighet, og ikke noe som har oppstått i løpet av vekterkurset.

Lenke til kommentar

Forumtroll? Tror du folk er uenig med meg når jeg skriver at det blir en smule feil å ha store forventninger til vektere som bare har hatt et introduksjonskurs?

La meg oppsumere.. Google

Lenke til kommentar

Viten om vekteryrket? Jeg har snart jobbet fem år som privat ansatt vekter, i tillegg til to år som vaktsoldat i Forsvaret, og jeg har fagbrev i vekterfaget. Heldigvis jobber jeg for en kunde som krever at vekterne deres har fagbrev. De som ikke har fagbrev er utdannede politibetjenter som bruker vekteryrket som en inntektskilde mens de venter på at det skal åpne seg ledige stillinger som politibetjent.

Selvfølgelig merker jeg en drastisk kvalitetsforskjell på vektere fra mitt objekt til vanlige vektere som nettopp er ansatt andre steder. Steder hvor kunden kun er opptatt av pris, og derfor blir servert vektere som nettopp har bestått vekterkurset de har fått sponset av NAV.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Det han sier er at det finnes tonnevis av ubrukelige vektere der ute, og det kan jeg bekrefte etter flere år i bransjen. Jeg kan også bekrefte at det finnes gode vektere der ute, men de holdningene og egenskapene er en medfødt personlighet, og ikke noe som har oppstått i løpet av vekterkur

Viten om vekteryrket? Jeg har snart jobbet fem år som privat ansatt vekter, i tillegg til to år som vaktsoldat i Forsvaret, og jeg har fagbrev i vekterfaget. Heldigvis jobber jeg for en kunde som krever at vekterne deres har fagbrev. De som ikke har fagbrev er utdannede politibetjenter som bruker vekteryrket som en inntektskilde mens de venter på at det skal åpne seg ledige stillinger som politibetjent.

Selvfølgelig merker jeg en drastisk kvalitetsforskjell på vektere fra mitt objekt til vanlige vektere som nettopp er ansatt andre steder. Steder hvor kunden kun er opptatt av pris, og derfor blir servert vektere som nettopp har bestått vekterkurset de har fått sponset av NAV.

Dette svaret er nesten 4chan verdig!

Endret av Ultra Verba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...