Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ekstrem svie?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hello.

Jeg sliter med ekstrem svie på penis, har 2 røde sår der, et ved inngangen til urinrøret og et midt på penishode, begge to er knallrøde og svir noe vanvittig, klarer nesten ikke å gå, og de blør ofte!

Svir ikke når jeg tisser, og når de blør gjør det heller ikke vondt, svir kun når de kommer borti noe eller når jeg tar på det, men er så dumt når det blør, for da sprekker det opp og skorpene faller av, en ond sirkel dette.

Har hatt det i ca 4-5 uker nå, noen som vet hva det kan være? min første tanke var herpes, men dette er jo ikke blemmer, kun vanlige sår, som ligner litt på skrubbsår, og herpes skal visstnok gå over etter 10-14 dager.

Virker også som at dette er ltit for drøyt til å være sopp? selv om penishode mitt er veldig tørt, noe sopp ville ha gjort, men virker som de fleste får en mild svie og litt kløe bare, og her det kun ekstrem svie og mye blod.

Håper noen kan hjelpe, da jeg ikke har mulighet til lege for øyeblikket, ellers hadde jeg selvfølgelig vært der med en gang Happy.gif

Skal også sies at jeg begynte med canesten for 3 dager siden, og ikke sett noen endringer enda iallefall

Anonymous poster hash: d8ef4...378
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...