NeEeO Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Hei, jeg bestitle en vare 09.12. , men enda står det "reservert" som status. Det betyr at den ikke er sendt og venter på behandling. Hvorfor tar det så lang tid? Jeg bestilte AKG hodetelefoner tl 250kr, det var sånn "sjekk prisen" tilbud. På nettsiden står det også at det er 100+ på lager, i tillegg i en del butikker. Trodde Lefdal var en skikkelig butikk? Jeg sendte dem mail, men de har ikke svart. Endret 16. desember 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Proteinfabrikken.no brukte nettopp 9 dager på å starte å sende en sending for meg. Juletider er hektiske? Dunno :o Endret 13. desember 2013 av Toppris Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg bestilte noe fra en ikke navngitt databutikk den 29.11 og de har enda ikke sendt varen. Så foreløpig har du lite å klage på. Etter min mening bør man kunne forvente at varen pakkes innen 48 arbeidstimer i en nettbutikk. Men den som venter på noe godt, osv... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Proteinfabrikken.no brukte nettopp 9 dager på å starte å sende en sending for meg. Juletider er hektiske? Dunno :o Haha, bestilte derfra også, fikk svar igår. Værste servicen jeg har opplevd! Eneste grunnen til at jeg bestilte derfra er siden det var Black friday tilbud, holder meg til Gymgrossiten som har utrolig rask levering(1-2 dager) Endret 16. desember 2013 av Dysfuncti 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Denne juletiden er en hektisk ti for de som skal sende, så det er nok best at du venter en stund til tenker jeg, Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Proteinfabrikken pleier også å levere raskt. Det er nok tilbudene og jula som gjør at ikke kapasiteten er god nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg