Redaksjonen. Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå er det bare ti dager til jul.Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 gidder ikke ta denne, har ikke lyst på noen av dem.... er ikke en mus jeg vil ha og for at jeg skal kjøpe/få nytt tastatur må det ha brune Cherry MX knapper Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 gidder ikke ta denne, har ikke lyst på noen av dem.... er ikke en mus jeg vil ha og for at jeg skal kjøpe/få nytt tastatur må det ha brune Cherry MX knapper 3 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 gidder ikke ta denne, har ikke lyst på noen av dem.... er ikke en mus jeg vil ha og for at jeg skal kjøpe/få nytt tastatur må det ha brune Cherry MX knapper Nice, større sjanse for meg, musen min er nemlig rævkjørt og slår seg av 24/7 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Den musa må være et mareritt å rengjøre. Endret 14. desember 2013 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Den musa må være et mareritt å rengjøre. har 7'ern, er ganske lett. luft på boks fikser mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå