krikkert Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Moderatormelding Ett innlegg slettet for trolling. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Urettferdig. Jeg gjør mye rart, men trolle gjør jeg ikke! Lenke til kommentar
Trondisk Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Tror faktisk artikkelen har et poeng. Kanksje ikke for de fleste atiester, spesielt i Norge, men tenker på alle som har blitt født i en religiøs famile og blitt indoktrinert av religiøs dogma. Jeg er selv en som ble født inn i en muslimsk famile og ble brakt opp av svært troende mor. Selv om jeg så og si er ateist nå tok det meg svært lang tid å komme til den beslutningen at ikke alt some står i Koranen trenger nødvendigvis være sant. Og selv om det har blitt en del år siden jeg sluttet å se på meg selv som en muslim, så er det fortsatt perioder da jeg blir urolig ved tanken "hva om jeg gjør feil?". Dessuten er det mange religiøse familer som fortsatt er ganske ortodokse og det kan derfor være stressende å opprettholde sunne forhold innad i familen etter man har valgt å forlate sin opprinnelige tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå