rasmuz110 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hei, kjøpte nylig en ny pc (sommerferien) som har klikket en del i det siste. Dette skjer nesten hele tiden, på Facebook, Youtube, LoL osv. Før pleide jeg og loade gamet på null komma niks men nå tar det flere minutter før jeg kommer inn. Sliter også med FPS problemer. Har forresten ikke lastet ned noe jeg tror kan "Skade" pc'en og har vært veldig forsiktig med hva jeg har vært innpå. Har sjekket pc'en min, men null virus. Noen som har en annelse hva dette er? Pcen er en Acer med Windows 8 (det suger ræv..) Har btw sjekket nettet mitt, det fungerer helt fint Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html Last ned og installer. Der ser du temperaturene i maskinen. Nevn alle over 80 grader om det er noen. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Sørg for å sikre (flytte over på en annen disk) sånt som du ikke vil miste. Så kjører du en gjenoppretting, og PC-en blir som ny. Se til at du ikke har ekstra virusprogrammer, evt. slett de. (Windows 8 klarer seg med det innebygde.) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Spesifikasjoner på maskinen? Endret 14. desember 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Det er jo helt urrelevant? Fant ut at det er Kernel_Impage_Error problemet. Vet noen hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er ikke urelevant i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå