Mariusbu Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hei når jeg hører på musikk på spotify mens jeg spiller så justerer lyden seg opp og ned automatisk, hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg har en funksjon på bilradioen som gjør at lyden blir sterkere til fortere jeg kjører. Denne (husker ikke navnet i farta) funksjonen er stillbar. Kanskje der er en sammenheng? Lenke til kommentar
Mariusbu Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg har en funksjon på bilradioen som gjør at lyden blir sterkere til fortere jeg kjører. Denne (husker ikke navnet i farta) funksjonen er stillbar. Kanskje der er en sammenheng? ehh skjønner ikke helt hva du mener? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Multiplayer antar jeg? Og Windows 7? Det er en funksjon i Win 7 som justerer ned andre lydkilder når det er VOIP bruk eller mikrofonen er i drift, kan fort bli sinnsykt irriterende. Høyreklikk på høyttaler ikonet ved klokka, velg deretter "Recording options" og "Communications" Og der er innstillingen som kan da skrus av. Lenke til kommentar
Mariusbu Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Multiplayer antar jeg? Og Windows 7? Det er en funksjon i Win 7 som justerer ned andre lydkilder når det er VOIP bruk eller mikrofonen er i drift, kan fort bli sinnsykt irriterende. Høyreklikk på høyttaler ikonet ved klokka, velg deretter "Recording options" og "Communications" Og der er innstillingen som kan da skrus av. Tusen takk Lenke til kommentar
Mariusbu Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Multiplayer antar jeg? Og Windows 7? Det er en funksjon i Win 7 som justerer ned andre lydkilder når det er VOIP bruk eller mikrofonen er i drift, kan fort bli sinnsykt irriterende. Høyreklikk på høyttaler ikonet ved klokka, velg deretter "Recording options" og "Communications" Og der er innstillingen som kan da skrus av. skrudde den på "ikke gjør noe" men den justerer seg opp og ned fortsatt, du har ikke noen andre alternativer? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da er det mulig at det er en innstilling i selve spillet du må se etter. Eller skjer dette i alle spill, inkludert singleplayer? Lenke til kommentar
Mariusbu Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Da er det mulig at det er en innstilling i selve spillet du må se etter. Eller skjer dette i alle spill, inkludert singleplayer? Det skjer i alle spill også inkludert singleplayer Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da er det ikke programvare, da tror jeg du skal begynne å titte på maskinvare. Sjekk plugger på headset og hvor de går inn i maskinen, godt mulig at du har glappkontakt på gang, eller ett lydkort som holder på å ryke. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Har merket meg at når jeg spiller LoL, mens jeg snakker med folk på Skype og hører på Spotify, så blir lyden på Spotify forsterket når folk ikke snakker på Skype. Syns det er meget praktisk funksjon, om jeg skal være helt ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå