Gå til innhold

Corsair AX860i - Corsair Link kabel

Anbefalte innlegg

Er det mulig å kunne kjøpe Corsair Link kabler til AX860i? Jeg har klart å rota bort min egen, har tømt rommet mitt opp ned og lett overalt men har ikke funnet den. Jeg vil altså kun kjøpe dei to kablene uten å måtte kjøpe en ny PSU, for den funker greit, bortsett fra at vifta går på 100% i 1 - 2 sekunder av og til når jeg gamer. Dette kan jeg selv fikse hvis jeg bare får endra viftehastigheten (den står på 0% til vanlig), men det går jo ikke uten den forbanna kabelen da.

Alternativet er jo at jeg kan kjøpe en billig AX<insert number here>i PSU som har samme type kabler og så kan jeg gi PSU-en til katten eller noe sånt.158496-7.jpg

Endret av Captain Kuijt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du virkelig at jeg ikke prøvde å lete på Google etter disse kablene før jeg oppretta denne tråden? Det var det første jeg gjorde, men fant ikke riktig type kabler som jeg trenger. Det er altså ikke Corsair Link Accessory Cable Kit jeg er på utkikk etter.

Endret av Captain Kuijt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En liten oppdatering: har ikke fått noe svar fra Corsair enda selv om jeg sendte en melding til dei for 12 dager siden. Enten så har den havna i spamfilteret til Corsair eller så er Corsair treige til å svare på et enkelt spørsmål. Er det noen her på forumet som har en ekstra Corsair Link kabel til en Corsair AX<insert number here>i PSU som jeg kan få kjøpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...