Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne julegave til mannen!

Anbefalte innlegg

Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, og beklager virkelig hvis jeg har lagt den feil sted.

Mannen min er 20 år, studerer til å bli ingeniør i elektronikk og data i forsvaret, driver med lyd og lys-firmaet sitt på fritiden og er ihuga samsung-fan.

I år har jeg lyst til å overraske han med en gave, og budsjettet mitt er på max 2000-2500,-
Det er jo han som er elektronikksjefen i huset, og siden jeg vil overraske han, kan jeg ikke dra ut av han hvilke produkter han syns er best osv, da han selvfølgelig vil bli mistenksom over mitt plutselige elektronikk-engasjement.

Han har nettop opprettet sitt eget firma innen lyd og lys, og har en helt OK miksepult og litt utstyr til denne. Det kan derfor være en idé å gi han noe lyd og lys-greier, men dette har jeg overhode ingen greie på selv, og jeg tror det uansett ville blitt over mitt budsjett.

Jeg har derfor lyst å gi han et leketøy i Samsung-serien. Da jeg kun har rundt 2tusen spenn til denne gaven, er det jo begrenset blant de nyeste tingene til samsung, men jeg har lurt litt på en Samsung Galaxy Tab.

Jeg lurer derfor på følgende:
-Vet dere om noe gøy lyd og lys-greier jeg kan gi han til ca 2tusen kr?
-Er det noen av Tab'ene til Samsung innenfor min prisklasse som er "gode nok" og går det eventuelt an å bruke disse innenfor noe innen lyd og lys? (han ønsker seg galaxy stuff uavhengig av bedriften, men jeg lurer på om det er noe av det som kan kombineres?)
-Har dere ellers noen julegavetips innenfor elektronikkverden under 2500 spenn som en lyd og lys/datanerd kan bli glad for?

Jeg vet jeg er litt på villspor, men dere er så utrolig flinke. Please ikke hån meg for å være på vidda når det kommer til dette :blink: Leser duppedings-blandene til mannen hver måned men det hjelper ikke stort...Skal prøve å skjerpe meg ;-)

På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste kjipe med å kjøpe denslags til andre, er hvis han har sett for seg noe annet han ønsker, og får "andrevalget". For min del var 3G noe jeg skulle ha. Og selv om jeg hadde blitt glad for (f.eks) Tab 3 med kun wifi, så hadde jeg nok ergret meg litt inni meg.

Hva med et gavekort øremerket nettbrett isteden?

For min del, er det bare enkelte ting jeg ønsker å velge selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...