Gå til innhold

Bakt potet eller kebab på fylla?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener dere når dere sier poteter fra butikken? Det eneste jeg ser i butikken er 5 kg selker med rå potet :p

Er vel kanskje ikke poteten i seg selv som ikke er bra, er vel mer at det ikke nødvendigvis er så hygenisk i den lille potetboden. Jeg så han mannen som driver den i nærheten her, klø seg i ræva, nedi buksa, før han satte igang matlagingen sin til de uvitende, fulle kundene. Ikke særlig delikat.

Lenke til kommentar

Oslofolk er bortskjemt når det kommer til en go' babb.. Finnes ikke ord på hvor dårlig kebaben her i Ålesund er.

Er ikke en typisk oslo mann. Er i Oslo sjeldent, men jeg må si at de gangene jeg er der så unner jeg meg kabab fra bislet. Baklan er mer tvilende må jeg sannelig si. Uansett så må jeg si at all kebab er god. Merker egentlig ikke forskjell på babb fra østfols og oslo, men det med bislet er det herlige kjøttet, og at du kan få velge selv hva du skal ha på.

Lenke til kommentar

Da har visst ikke jeg smakt Kebab. Men det får meg til å undre, er det en eller annen kebabsjappe som har en form for tittel? "Norges beste kebab" eller noe i den duren?

Jeg mener at dette er Norges beste kabab! :D Nå har jeg ikke smakt alle kababene i Norge heller da, men etter det jeg har smakt og det de hevder selv så er det den beste kababen.

Lenke til kommentar

Har kjøpt en del kebaber rundtomkring, men min vinner er fortsatt Snappy's på Bragernes i Drammen. Husker jeg spiste på Bislett på vei hjem fra byen med noen kompiser. Kan ikke si den svarte til forventningene som kompisene mine hadde satt for den der de påstod det samme som deg. Den desidert værste jeg har spist var fra en sånn vogn som stod utenfor østbanehallen ved taxikøen der, fytti helvete for noe skvip.

 

Det er vel forøvrig flere sjapper som har "Norges beste kebab" fordi de har vunnet en eller annen kåring en eller annen gang i en eller annen avis :p F.eks er det en sjappe i Drammen som heter Galaxy som smykker seg med en lignende tittel der de har blitt testet sammen med et usedvanlig lite knippe kebabsjapper, og av et panel som overhodet ikke hadde noen bakgrunn for å skulle like kebab i det hele tatt.

 

Kunne det vært en idé å utdivet trådtittelen og laget avstemming? Føler hamburger, pizza, pølse o.l. også er høyst aktuelt i debatten.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Det er forskjell på kvalitetskebab og kvantitetskebab. Har man vært på byen er det kvantitetskebaben som gjelder. :)

 

Dette er min observasjon også. Men det er eigentleg litt synd at det er slik.

 

Det er enorm forskjell på "lunsj-kebab" og "nattmat-kebab", det er svært tydelig at når klokka passerer midnatt så faller kvaliteten medan prisen på kebaben auker betraktelig.

 

Så sjølv om det vanligvis smaker best med kebab så er potet eit sikkert valg som nattmat sidan du alltid veit kva du får. Det værste ein kan gjere galt med ei bakt potet er å være litt gjærrig med bacon og osten, ein oppigjenvarma rullekebab frå dagen i forvegen er i alle fall ikkje noke særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...