hl2 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hei. Trenger hjelp til og lage ein logo til denne siden. --> http://www.rojo.cc/Nyttdesign/ den som er der no er litt for spinkel og kjedeli. Litt om logoen: -Den bør matsje sida -Style kan gjerne vere i gull farge -Style kan godt gå litt over ROJO -bakgrunnen bør helst ha den blåfargen pga. at den skal gå i et med animasjonen. -litt 3D kan vere kult Nå trenger dere selfølgeleg ikkje og gjere alt det der men det er litt om hvordan eg kunne tenkt meg den. Håper på mange gode forslag 8) Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nå er det en ting å be om hjelp til en personlig side, men å regne med at noen skal hjelpe til gratis på en kommersiell side er vel litt håpefullt? Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 det er låv og prøve 8) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kan du ikke slenge ut en liten premie i det minste da? feks. solbriller eller noe annet stæsj? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Lagde noe i farten. Kan selvfølgelig endres på størrelse eller lignende.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Mitt forslag : Uansett, bruk en anna font på sida di. Times new roman er ikkje akkurat verdens flottaste font på web. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Uansett, bruk en anna font på sida di. Times new roman er ikkje akkurat verdens flottaste font på web. Hvor bruker han Times? :-? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Uansett, bruk en anna font på sida di. Times new roman er ikkje akkurat verdens flottaste font på web. Hvor bruker han Times? :-? er på jobb no, men i går var det times new roman, iallefall i opera.. skjekka ikkje i IE Edit: Er heime no, og han har forandra det. Det var TNR i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå