Gå til innhold

"Billig" arbeidstelefon (smarttelefon)

Kampsport

Anbefalte innlegg

Hei. Ser etter en robust mobiltelefon som også tåler en trøkk. Har nå en Samsung Xcover. Den begynner å bli treg nå og trengs å byttes ut snart. Har satt noen krav til ny telefon:

- Må ha "lommelykt" (lys fra telefonen)

- Må ha IP67-sertifisering

- Må være "billig", altså ikke 4-5 tusen og oppover

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Alle Android telefoner som har kamera lys (Led, ikke blitz) kan bruke den som lommelykt. Om det ikke er en knapp for det, så finnes det apps som ordner biffen.

Dette gjelder alle telefoner, også med iOS eller Windows Phone, hvor man enten har dette i OSet (som for iOS) eller som app (for Windows Phone).

Lenke til kommentar

Har sett på CAT B15 (arbeidstelefon) og en dyrere LG NEXUS 5 (ikke arbeidstelefon men kan jo bare kjøpe beskyttelse til den?)

Noen som har noen av de telefonene?

LG Optimus går for 600kr på Europris uten abonnemang. Det har jeg hørt her inne at er en meget god tlf for prisen. Da er det ikke så nøye heller, dessuten kan du fint kjøpe beskyttelse til skjerm og futteral.

Tror det er trygt nok, dessuten til 600kr er det ikke så farlig om det skulle gå galt heller. Kanskje om du bruker tlf som hammer....

Edit er vist utsolgt alt...

Er vel denne?

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1787530

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

fortell...

B15 lånte jeg bare i et par dager, den virka solid nok. Fikk ikke brukt den nok til å danne meg bestemte meninger (dessuten var jeg opptatt av helt andre ting enn telefonen). Den begynner jo imidlertid å bli "gammel" da, men funker nok greit nok til de enkle tingene.

N5 er den kjappeste telefonen jeg har hatt, greit også med tidlige oppdateringer rett fra kilden. Fortsatt så ny at enkelte ting ennå ikke er helt på plass. To oppdateringer de to siste ukene, bl.a. utbedret kamera funksjonaltet. Telefonen virker lovende så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...