homersimpson1970 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hei Jeg kjøpte dette spillet via Steam i dag og gleder meg til å ta fatt på det. Imidlertid lurer jeg på en ting: skjermen min har max oppløsning på 1920X1080 (er 24" LED). I spillet kan jeg velge ulike oppløsninger, men er usikker på hvilken som er best. Er en Gamer PC og kjører de fleste spill på high. Hvilken oppløsning anbefaler dere? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvis maskinen din takler det, så er det bare å velge den samme som din max oppløsning, spillet yter ganske bra på de fleste maskiner 1 Lenke til kommentar
homersimpson1970 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Hvis maskinen din takler det, så er det bare å velge den samme som din max oppløsning, spillet yter ganske bra på de fleste maskiner Takk for svar Spør litt dumt, men hva er bra med en så høy oppløsning? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Takk for svar Spør litt dumt, men hva er bra med en så høy oppløsning? Hvis du bruker samme oppløsnings som din skjerm så ser bildet skarpere ut. Hvis du bruker en lavere en, så blir bildet dratt ut. Hvis du skifter mellom 1280x720 og 1900x1080 så ser du forskjellen selv Det er den enkle forklaringen, jeg må nesten be noen andre ta over for å forklare mer detaljert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå