Kristian1515 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har noen utfordringer på min nåværende arbeidsplass. Trenger et lagerføringsprogram, som kan holde styr på hvem som har hentet hva og når. Har en del forskjellige personer som henter varer. Ønsker et program der personen som skal hente varen , kan logge inn og registrere hentet selv. Gjerne også mulighet for integrasjoner mot andre lager programmer. Så, trenger at det kan gjøre . - brukere kan logge seg inn - registrere inn og ut varer - kobles mot infoskjermer - mulighet til oppkobling mot eksisterende programmer. Tilleggsspørsmål, noen som har erfaring med en god bar code scanner? Ønsker en som kan registrere kodene, og så laste de over til pc'en i etterkant Takker for alle svar Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Visma har forskjellig programvare for lagerhold (og forsåvidt alt annet innen forretningsdrift). Der jeg jobber bruker vi Visma Contracting og strekkodelesere fra Datalogic. Jeg tror ikke Visma Contracting er den ideelle programvaren (jeg har ikke noe med lagret å gjøre bortsett fra at jeg henter ting der så jeg kan ta feil). Strekkodeleserene vi har er fra Datalogic, de fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Kristian1515 Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Bruker dere noe slikt ? http://www.barex.no/PartDetail.aspx?q=p:2516071 Kan den da samle inn strekkoder å så laste de opp til pc'en etterpå? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Tror faktisk vi har akkurat den modellen du linker til i tillegg til en litt større scanner. Jepp, vi har en programvare på scanneren som lager plukklister tilknyttet ordrenummer, ansatt, lagernummer (vi har flere lager) og eventuelt delpunkt på ordrenummer. Når man så har scannet varene trykker man bare på en tast på scanneren for å avslutte, også setter man den på plass i basen. Da synkroniseres også plukklisten slik at programmet som vi bruker til lagerhold er oppdatert. Endret 15. desember 2013 av Nedward Lenke til kommentar
Kristian1515 Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Dette høres veldig bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå