KeyanZa Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 hei Når jeg går inn på sol.no. vg.no db-no osv osv så kommer det opp masse rare raklamer på sidene. samme på diskusjon.no kommer opp fiks Windows reklame, kommer opp date russiske jenter osv Og synes d tar lang tid å åpne noen sider. har McAfee og den sier jeg ikke har virus.... what to do==?? Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 I første omgang kan du laste ned Malwarebytes Antimalware. Installer, oppdater og scan. (ikke alt som får maskinen din til å oppføre seg rart er virus) Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) og det som er også rart er at der du skerv til. den er skrevet med grønn skrift. og hvis jeg tar musa over da kommer det fram en reklame at jeg kan win an ipad... skanner nå pc, med malwarebytes antimalware Endret 13. desember 2013 av spaceway Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg har vært plaget med dette selv, og jeg spurte selv her på forumet, og det de alle sa var at jeg burde skaffe meg malwarebytes og slike "dritt"programmer som jeg mener er helt unødvendig. Det eneste jeg gjorde var å slette logg, cookies, og alt som er lagret i nettleseren. Jeg brukte da chrome. Installer gjerne Adblock i tillegg så slipper du i hvert fall reklamer totalt på sider som f eks facebook hvor slikt kan komme opp uansett om du har virus eller ikke. Lenke til kommentar
kinaputt Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Slett temp skriv %temp% i kjør. så gå inn på datamaskin - c: - windows - temp, slett alt innhold, hopp over filer som er i bruk. eller kjør ccleaner. så installer spybot, oppdater og skan. http://www.safer-networking.org/mirrors/ Jeg bruker dette mye i jobb, det er det eneste gratis programmet jeg er fornøyd med når det gjelder slike jobber. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Har du Chrome er følgende det første du gjør: 1. Ctrl+H 2. Klikk Utvidelser i venstre marg 3. Slett alt (du ikke har bruk for) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå