Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange gode høyrebacker i år. Zabaleta, Debuchy, Sagna og Coleman er alle verdige kandidater til å være de beste her om dagen. Føler dog Zabaleta er hakket over samtlige!

Tenkte Debuchy var venstreback der et øyeblikk, brainfart.

Coleman og Sagna også gode kandidater men har ikke sett nok av de til at jeg tør å konkludere.

Forsåvidt enig med Zabaleta, men Walker og Rafael er virkelig on fire om dagen!

Lenke til kommentar

Tenkte Debuchy var venstreback der et øyeblikk, brainfart.

Coleman og Sagna også gode kandidater men har ikke sett nok av de til at jeg tør å konkludere.

Forsåvidt enig med Zabaleta, men Walker og Rafael er virkelig on fire om dagen!

Synes både Walker og Rafael har prestert under pari så langt denne sesongen i forhold til i fjor, da begge var knall god. Rafael har jeg spesielt tro på kan bli den beste i PL. Men det er oppløftende at mange lag har fått gode høyrebacker!

Lenke til kommentar

Synes både Walker og Rafael har prestert under pari så langt denne sesongen i forhold til i fjor, da begge var knall god. Rafael har jeg spesielt tro på kan bli den beste i PL. Men det er oppløftende at mange lag har fått gode høyrebacker!

Walker hadde jo en elendig (edit: elendig er å ta i, men den var direkte skuffende) sesong i fjor, varierte vanvittig i prestasjonene og gjorde rare defensive valg.

De siste rundene har man dog fått sett hvor god Walker kan være, foruten blunderen mot United har han hatt stålkontroll i mann-mot-mann jobben sin på kanten, og vært på hugget offensivt.

At Rafael er under pari kan jeg til nød vøre enig i, men det er fordi potensialet hans er meget høyt!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Walker hadde jo en elendig (edit: elendig er å ta i, men den var direkte skuffende) sesong i fjor, varierte vanvittig i prestasjonene og gjorde rare defensive valg.

De siste rundene har man dog fått sett hvor god Walker kan være, foruten blunderen mot United har han hatt stålkontroll i mann-mot-mann jobben sin på kanten, og vært på hugget offensivt.

At Rafael er under pari kan jeg til nød vøre enig i, men det er fordi potensialet hans er meget høyt!

Hmm, følte at Walker var god jeg. Fikk ikke med meg alle kampene fordi mange koliderte med Arsenal/mer spennende kamper, men følte han var stort sett god. :p Mulig målet hans mot Arsenal sitter igjen enda og det er derfor jeg syntes han var så god.... :p

----

Benteke sliter virkelig. En overgang til The Emirates hadde kunne ha hjulpet på måltørken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...