Alkan Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Du vet Aston Villa er dårlig når Welbeck kan score hattrick... 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Rafael og Walker, de to beste høyrebackene i PL om dagen? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 I år tar dere gull Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Evra later som han er sint bare for å få tafse på litt rumpe! 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Adnan er det beste potensialet jeg har sett siden Ronaldo. De to på samme tidspunkt er Adnan overlegen. Rafael og Jones må også få bøtter med ros. Vil si at denne førsteomgangen har vært en såkalt "tendens" fra Moyes, eller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Deilig omgang. Vi spiller bedre på bortebane. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Rafael og Walker, de to beste høyrebackene i PL om dagen? Mange gode høyrebacker i år. Zabaleta, Debuchy, Sagna og Coleman er alle verdige kandidater til å være de beste her om dagen. Føler dog Zabaleta er hakket over samtlige! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Mange gode høyrebacker i år. Zabaleta, Debuchy, Sagna og Coleman er alle verdige kandidater til å være de beste her om dagen. Føler dog Zabaleta er hakket over samtlige! Tenkte Debuchy var venstreback der et øyeblikk, brainfart. Coleman og Sagna også gode kandidater men har ikke sett nok av de til at jeg tør å konkludere. Forsåvidt enig med Zabaleta, men Walker og Rafael er virkelig on fire om dagen! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Rangerer selv Zabaleta hakket over Rafael nå, men setter Rafael foran både Sagna og Walker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Zabaleta er verdens beste høyreback for meg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tenkte Debuchy var venstreback der et øyeblikk, brainfart. Coleman og Sagna også gode kandidater men har ikke sett nok av de til at jeg tør å konkludere. Forsåvidt enig med Zabaleta, men Walker og Rafael er virkelig on fire om dagen! Synes både Walker og Rafael har prestert under pari så langt denne sesongen i forhold til i fjor, da begge var knall god. Rafael har jeg spesielt tro på kan bli den beste i PL. Men det er oppløftende at mange lag har fått gode høyrebacker! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Spennende med Fletcher på benken. Ett mål eller to tidlig i andre nå, så kanskje vi får se han de siste 30. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Synes både Walker og Rafael har prestert under pari så langt denne sesongen i forhold til i fjor, da begge var knall god. Rafael har jeg spesielt tro på kan bli den beste i PL. Men det er oppløftende at mange lag har fått gode høyrebacker! Walker hadde jo en elendig (edit: elendig er å ta i, men den var direkte skuffende) sesong i fjor, varierte vanvittig i prestasjonene og gjorde rare defensive valg. De siste rundene har man dog fått sett hvor god Walker kan være, foruten blunderen mot United har han hatt stålkontroll i mann-mot-mann jobben sin på kanten, og vært på hugget offensivt. At Rafael er under pari kan jeg til nød vøre enig i, men det er fordi potensialet hans er meget høyt! Endret 15. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Haha Red Army sang "we are staying up" etter første målet sier de på Sky. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Wikestad påpekte det også, moro! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Walker hadde jo en elendig (edit: elendig er å ta i, men den var direkte skuffende) sesong i fjor, varierte vanvittig i prestasjonene og gjorde rare defensive valg. De siste rundene har man dog fått sett hvor god Walker kan være, foruten blunderen mot United har han hatt stålkontroll i mann-mot-mann jobben sin på kanten, og vært på hugget offensivt. At Rafael er under pari kan jeg til nød vøre enig i, men det er fordi potensialet hans er meget høyt! Hmm, følte at Walker var god jeg. Fikk ikke med meg alle kampene fordi mange koliderte med Arsenal/mer spennende kamper, men følte han var stort sett god. Mulig målet hans mot Arsenal sitter igjen enda og det er derfor jeg syntes han var så god.... ---- Benteke sliter virkelig. En overgang til The Emirates hadde kunne ha hjulpet på måltørken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Giggsy.... Your time is up My man. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 FUCK OFF GGMU!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Tommy Clever-boy! Endret 15. desember 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå