Cuneax Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Er det disse modellene vi kan forvente oss neste år?Sjekk ut iPhone Air og iPhone 6C Lenke til kommentar
OliverDH Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 stygg deluxe.. 4 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Iphone Air ser ut som en HTC One Mini-replica.. Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Om iphonen blir "bøyd", bli det i alle fall ikke en "C" utgave som får det først. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Skjerm helt ut til kanten, hvor skal man da holde? 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Skjerm helt ut til kanten, hvor skal man da holde? Ut på kanten? AtW Lenke til kommentar
KrissTv Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 iPhone 6C konseptet vil knekke umiddelbart, og på iPhone air konseptet så hadde _aldri_ ett kamera (ihvertfall ikke samme kaliber som det er i dag) som det fått plass. Disse konseptvideoene er kun folk med litt ferdigheter innen 3D animasjon. Er det bare meg eller ser disse konseptene ut i granskæven stygge ut. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Skjønner ikke helt hvilken nyhetsverdi disse konseptene har. Det gir meg en følelse av at disse sakene blir sett på som en siste utvei til å få publisert noe når det ikke er noe annet interessant å skrive om. 1 Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Skjerm helt ut til kanten, hvor skal man da holde? Ut på kanten? AtW Ser for meg at man ser fingertupper stikke inn i videoene hele tiden når jeg ligger i senga under dyna og ser film... Skjerm helt ut til kanten og ett bredt deksel for å få kant å holde i ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg