Cuneax Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Undersøkelse viser at bots utgjør flertallet av trafikken på nett.Kjære leser, er du en robot? Lenke til kommentar
Populært innlegg sn0dig Skrevet 13. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg har blitt avslørt. Initialiserer selvdestruksjon. 16 Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg har blitt avslørt. Initialiserer selvdestruksjon. Du har akkuratt gjort dagen min fantastisk Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Lær deg i det minste norsk før du troller. Skrives akkurat, ikke "akkuratt". Lenke til kommentar
Kjurrun Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Lær deg i det minste norsk før du troller. Skrives akkurat, ikke "akkuratt". Some people just want to watch the world burn... Du må nå være trolleeksperten selv du da... Med den tøyseavataren! 2 Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Lær deg i det minste norsk før du troller. Skrives akkurat, ikke "akkuratt". Vill nå si at det var mer et kompliment, en trolling, og ditt svar er mer i retning av trolling. Og alle kan gjøre en skriveleif nå og da (Ps, Ja jeg vet, det skrives skrivefeil, men er ment som en vits). 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Lær deg i det minste norsk før du troller. Skrives akkurat, ikke "akkuratt". Vill nå si at det var mer et kompliment, en trolling, og ditt svar er mer i retning av trolling. Og alle kan gjøre en skriveleif nå og da (Ps, Ja jeg vet, det skrives skrivefeil, men er ment som en vits). Litt morsomt at du skrev "vill" da (Skrives "vil") 3 Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) å here gud. slut og komenter på skrive feil til ver andre! Endret 14. desember 2013 av AmunD NoR 2 Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Lær deg i det minste norsk før du troller. Skrives akkurat, ikke "akkuratt". Vill nå si at det var mer et kompliment, en trolling, og ditt svar er mer i retning av trolling. Og alle kan gjøre en skriveleif nå og da (Ps, Ja jeg vet, det skrives skrivefeil, men er ment som en vits). Litt morsomt at du skrev "vill" da (Skrives "vil") Takker, Stavingen min er ikke feilfri, og høflig korrektur er alltids verdsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg