Arodem Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Killer Instinct er tilbake, sånn halvveis.Anmeldelse: Killer Instinct Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Må vel punge ut for de resterende folka.. Micro(soft/transactions) Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Opener, link og finishing move var vel etablert allerede med første KI? Jeg spilte aldri den til n64 noe særlig. Co-co-co-combo breaker! Edit: Herregud...f2play, 6 figurer? Hvorfor? Sykt skuffet.... Klarte ikke (S)SFIV seg bra med en standard distribusjonsmodell samt litt ekstra dlc krydder? Endret 13. desember 2013 av Gorzun Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Forstår jeg det rett som at dette er ett spill til full pris, med kun en figur du kan slås med? Eller er det gratis i denne "demoversjonen"? AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Du får spillet og 1 figur gratis. Vil du ha flere figurer så må du kjøpe dem. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det som er negativt er at spillet kun har vs. mode, ingen story eller campaign å spille gjennom. Det er og et veldig tynt utvalg karakterer å velge foreløpig. Og at det kun er på Xbox One selvfølgelig. Ut over det syns jeg spillet virker ganske genialt., og syns f.eks. forretningsmodellen til spillet er den beste vi har sett hittil i motsetning til anmelderen. Syns og anmelderen har vært i overkant streng i sammenligning med andre spill i sjangeren, Killer Instinct er et lavbudsjettspill. For ?20 eller hva det nå blir regnet om for oss får man de seks karakterene som er tilgjengelige nå, og 'første sesong' med nye karakterer etterhvert som de blir tilgjengelige, husker ikke i farten om jeg har sett akkurat hvor mange det blir totalt. DH har planer om å legge til mye fremover ut fra hva jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det heter vel strengt tatt "mange mangler", ikke "mye mangler". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå