AdrianEEIngvaldsen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hei, vet noen om en nettside hvor man kan tjene litt penger på c++ programmer? Hvis noen vet om en så ville det vært flott! Jeg er litt i nød om penger nå ved juletider og jeg kan litt c++.. Tusen Takk til alle svar! Lenke til kommentar
ramaskrik Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 If you want to get job quickly (and to be paid soon), you should learn high-level language like PHP for web application or C# for .NET programming. These are languages which are suitable for small projects. C/C++, Java, Assembler - these languages are most used for large projects. There's a little problem with large projects - they are not suitable for getting quick money. Even joining to an existing project is quite a challenge - you have to learn all the necessary code which was written, and it takes a time. C/C++ is just not good language for getting quick money. I'm not saying it's impossible, it's just quite difficult. Since I cannot help you any other way, I wish you good luck. Lenke til kommentar
AdrianEEIngvaldsen Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) If you want to get job quickly (and to be paid soon), you should learn high-level language like PHP for web application or C# for .NET programming. These are languages which are suitable for small projects. C/C++, Java, Assembler - these languages are most used for large projects. There's a little problem with large projects - they are not suitable for getting quick money. Even joining to an existing project is quite a challenge - you have to learn all the necessary code which was written, and it takes a time. C/C++ is just not good language for getting quick money. I'm not saying it's impossible, it's just quite difficult. Since I cannot help you any other way, I wish you good luck. Tusen takk for svar Stodeko jeg skal nok prøve å lære meg PHP eller C# men det blir litt vanskelig viss jeg skal begynne å lære noe nytt nå Det er jo bare 9 dager igjen til jul så jeg er fortsatt usikker, men takk for svar allikevel! Endret 15. desember 2013 av AdrianEEIngvaldsen Lenke til kommentar
ramaskrik Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) You can have a look at freelancer.com, but don't expect money in 9 days (if you get them that soon, you'll be lucky). There's another solution - if you don't mind to be in debt, you can borrow some money and you'll return them back after payment. Endret 15. desember 2013 av Stodeko Lenke til kommentar
quantum Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hvis det i det heletatt fins NOE programmeringsspråk hvor man kan både rekke å ferdigstille et prosjekt og få pengene utbetalt på ni dager, så vil jeg gjerne vite om det jeg også ;-) Lenke til kommentar
AdrianEEIngvaldsen Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Hvis det i det heletatt fins NOE programmeringsspråk hvor man kan både rekke å ferdigstille et prosjekt og få pengene utbetalt på ni dager, så vil jeg gjerne vite om det jeg også ;-) Hehe, ja det tror jeg på. Lenke til kommentar
AdrianEEIngvaldsen Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 You can have a look at freelancer.com, but don't expect money in 9 days (if you get them that soon, you'll be lucky). There's another solution - if you don't mind to be in debt, you can borrow some money and you'll return them back after payment. Tusen takk! Skal prøve meg der. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Og forøvrig "kan litt C++" (vanskelig å si om du er optimist eller beskjeden )... C++ er et meget godt språk når du kan det, i den grad der er mulig å bli utlært i det, men om ikke template klasser og operator-overlasting er hverdagskost for deg så ville jeg strengt ikke hatt så mye forhåpninger om å kunne selge ferdighetene dine. Gjerne må du ha en hovedferdighet i fagfelt relevant til prosjektet, eg. fysikk/matematikk, databaser etc og så er C++ kun ett av verktøyene du bruker. Andre kan ha andre erfaringer såklart. 1 Lenke til kommentar
ramaskrik Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Hvis det i det heletatt fins NOE programmeringsspråk hvor man kan både rekke å ferdigstille et prosjekt og få pengene utbetalt på ni dager, så vil jeg gjerne vite om det jeg også ;-) Yes, there are. As I mentioned, for example PHP is good choice for making small web applications - I mean small web applications. My last "miniproject" was made in 4 days. // Grizzmo +1 Endret 15. desember 2013 av Stodeko Lenke til kommentar
quantum Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Yes, there are. As I mentioned, Sorry, you'd need a low-level language to access /dev/cash ... Lenke til kommentar
ramaskrik Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Well, PHP-core functions (including file IO) are written in C, so yes, you have to use things (functions) written in low-level language, but you do not write them. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå