Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) '84 var en gullalder (Terminator , NOES , BH Cop , Ghostbusters , Turtles debuterte i eget tegneseriehefte , Transformers kom på TV , Politiskolen) Endret 26. desember 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Som Toppris skriver: At dette er filmer du har vokst opp med, og dermed gir deg nostalgi - har nok svært mye å si. Back to the future, Ghostbusters, Jurassic Park og Star Wars. Med unntak av Star Wars, synes jeg de nevnte filmer ikke er noe annet enn middelmådige. Back to the Future har jeg forsøkt meg på flere ganger, men ender opp med å skru den av hver gang. Ghostbusters klarte jeg såvidt å følge med på grunnet kjedsomhet, dette til tross for at Bill Murray er en av mine favoritter. Jurassic Park har jeg sett flere ganger, men jeg hadde ikke klart å gjenfortelle en eneste minneverdig scene fra de filmene. Lord of the Rings derimot, en film jeg vokste opp med, får jeg nærmest tårer i øynene av bare jeg hører enkelte av de klassiske musikkstykkene. Endret 23. desember 2013 av blured 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 LOTR er oppskrytt som faen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 LOTR er oppskrytt som faen. Din mening. At Ghostbusters er bedre enn alt - din mening. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Har ikke sagt at GB er bedre enn alt derimot sa jeg at LOTR er forpult overvurdert , slutt å legg ord i munnen min. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Wow. Vel, LOTR ligger nå bedre an på de aller fleste lister kontra veldig mange av de "klassiske 80-talls franchisene", og er jo allerede klassikere å regne. Du må gjerne også komme med litt mer utfyllende ting enn bare "det er forpult overvurdert". 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Enig. Lister bestemmer hva som er best og hva som er nest best. Endret 28. desember 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Lister avgjør absolutt ikke alltid hva som er best eller nest best, men når man avfeier LOTR som en klassiker fordi den ikke har ett enkelt soundtrack og blåser opp mange klassiske serier som egentlig ikke er så veldig bra... vel, det er liksom ikke så mange argumenter man kan bruke som ikke bare blir avfeid til fordel for personlig preferanse. Men når det kommer til hvilke filmer som vil bli husket som klassikere er en liste som IMDB en av de bedre pekepinnene. Den er tross alt "folkestyrt". 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Folk er da i sin fulle rett til å avfeie hva de vil, og til tross for at jeg elsker LotR-trilogien, er det fult forstålig at folk ikke liker den. Og det er filmer som kom på 00-tallet. At folk ikke anser de som klassikere enda er også helt forstålig. For mange er klassikere filmer som virkelig har tålt tidenes tann, ikke bare et tiår, men flere tiår. Jeg ser ikke problemet med det. Det med soundtracket er jeg selvfølgelig enig i. Og nei, jeg greier ikke ta en liste på IMDB seriøst. De listene er bare tull og tøys. I hvilken tilbakestående verden er The Dark Knight bedre enn f.eks One Flew Over the Cuckoo's Nest, Shichinin no samurai, Se7en, Casablanca, Rear Window, Psycho osv.? Pff, lista er som sagt tull og tøys. Endret 29. desember 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Flesteparten her går ned på huk og kysser rumpe , typisk sau-mentalitet........gud forby at man skal tenke selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Flott at du tenker selv, hadde vært fint om du argumentertte også i motsetning til å bare slenge ut drit 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå