Rogerino Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Bor på Høybråten i Oslo og har ikke ADSL-tilgang. Står heller ikke på listen over utbyggingspunkter i fremtiden fra Telenor. Vi er et sameie på 80 husstander som venter på en ADSL-sentral til oss, og mens vi venter får vi vite at alle naboene rundt oss har tilgang på ADSL. Kan det være så jævli dyrt å utvide sentralen da når vi er så mange daaaah. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 For en skrekkelig unyttig thread? Jeg tror du/dere kommer lengre med å kanskje ta kontakt med Telenor/NextGenTel enn å syte over at dere ikke får ADSL på et forum. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Send samme mailen til [email protected] Det er (nesten) ingen her som jobber i Telenor som kan hjelpe deg med å bygge ut sentralen din. Lenke til kommentar
Rogerino Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Nå må du se å komme deg i bedre humør transebasse Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Bor på Høybråten i Oslo og har ikke ADSL-tilgang. Står heller ikke på listen over utbyggingspunkter i fremtiden fra Telenor. Vi er et sameie på 80 husstander som venter på en ADSL-sentral til oss, og mens vi venter får vi vite at alle naboene rundt oss har tilgang på ADSL. Kan det være så jævli dyrt å utvide sentralen da når vi er så mange daaaah. Tja, 80 hus er ikke stort. kanskje 30-40% av dem bestiller så da er det ikke så mange og fordele kostnadene på. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har en kompis som bor på Høybråten som hadde samme problem. Helt til han sjekket med Firstmile, der kunne han få. :wink: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 ehh, d ekke hus på høybråten, eller, d er jo d, men når det er snakk om 80 husstander, tror jeg det er blokk, da jeg bor i Lørenskog, vet jeg d... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 er det stor interesse for bredbånd i eit område så kan faktisk litt dugnad og spleising på fastlinje vera aktuelt Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hvis 80 husstander melder sin interesse hos firstmile skulle det ikke være så vrient å få respons. Tror egentlig ikke de andre (tele*or og ngt) sitter på gjerdet så lenge da heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå