johanf Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Har et to-komponent sett jeg vil ha montert i min w203. Noen som kan anbefale et sted å få det montert? Oslo/Østfold/sørlige del av akershus. Takk! Endret 13. desember 2013 av johanf Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvilket komponentsett har du?? Er det kjøpt for å passe i de orginale hullene, eller skal det lages ny plass til dem?? Er det kun høyttalere som skal monteres, og ikke noe forsterker feks? Det koster fort et par tusen kroner å få slikt gjort hos et firma, så jeg ville vel heller spurt noen du kjenner, evt søke opp hvordan dørtrekkene fjernes osv... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Det er et Alpine SPG-17CS, og det skal passe. Jeg har kjøpt spacersettet som skal stå mellom høyttaler og orginalfestene. Kun høyttalere som skal monteres da jeg allerede har en Alpine spiller montert. Jeg vet hvordan det skal gjøres, jeg vet bare ikke om jeg gidder å gjøre det selv og det vil gå mye raskere å få noen som har gjort det før og har erfaring, til å montere det. ...hvis det ikke finnes noen steder, så vet jeg ikke om jeg gidder å stresse så mye med det selv. Da får jeg bare prøve å selge høyttalerene videre. Endret 13. desember 2013 av johanf Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Joda, det finnes selvsagt firmaer som gjør dette. Hør med feks oslo bilstereo http://www.oslobilstereo.no/tjenester.html Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Er det noen du anbefaler? Personlig erfaring teller mest her. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det noen du anbefaler? Personlig erfaring teller mest her. Har drevet med salg/montering av bilstereo i over 20 år selv jeg, så jeg har ikke brukt noen firma til å montere noe for meg, og kjenner ikke veldig mye til firmaer i Oslo området lenger, så jeg vet ikke mye om dem, men jeg har ikke hørt noe negativt om dem ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå