Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til montering av frontsett


johanf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket komponentsett har du?? Er det kjøpt for å passe i de orginale hullene, eller skal det lages ny plass til dem?? Er det kun høyttalere som skal monteres, og ikke noe forsterker feks? Det koster fort et par tusen kroner å få slikt gjort hos et firma, så jeg ville vel heller spurt noen du kjenner, evt søke opp hvordan dørtrekkene fjernes osv...

Lenke til kommentar

Det er et Alpine SPG-17CS, og det skal passe. Jeg har kjøpt spacersettet som skal stå mellom høyttaler og orginalfestene. Kun høyttalere som skal monteres da jeg allerede har en Alpine spiller montert.

 

Jeg vet hvordan det skal gjøres, jeg vet bare ikke om jeg gidder å gjøre det selv og det vil gå mye raskere å få noen som har gjort det før og har erfaring, til å montere det.

 

...hvis det ikke finnes noen steder, så vet jeg ikke om jeg gidder å stresse så mye med det selv. Da får jeg bare prøve å selge høyttalerene videre.

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Er det noen du anbefaler? Personlig erfaring teller mest her. ;)

Har drevet med salg/montering av bilstereo i over 20 år selv jeg, så jeg har ikke brukt noen firma til å montere noe for meg, og kjenner ikke veldig mye til firmaer i Oslo området lenger, så jeg vet ikke mye om dem, men jeg har ikke hørt noe negativt om dem ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...