Halvgud Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hei. Har problemer med en DIR-655 som ikke vil registrere endringer jeg gjør. Dersom jeg lagrer virker det som om at den refresher siden uten at noen endringer trer i kraft. Det ser ut til at den er "låst" til en fabrikk-innstilling. Resultatet er nå et åpent dlink nettverk. Noen som vet? Og ja - jeg googler samtidig som jeg skriver denne posten. Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har du testet med å ta en fabrikk reset? Om ikke, det ganske standard med å holde reset knappen (ofte på baksiden) inne i 10 sekunder når ruteren er på. Da vil den starte om og skal være tilbake til standard innstillinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Sjekk at du har nyeste versjon av SW, og ta en reset etter at du ev. har oppgradert. Det kan være feil med NVRAM (løsningen som lagrer dine innstillinger). Endret 13. desember 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg skal ta en sjekk i morgen, NVRAM, ok. Takk for svar. Endret 15. desember 2013 av Halvgud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå