Gintoki Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hey, jeg har en hel haug av koss porta pro headset som har døde kabler, å lurte på hvor jeg kan kjøpe nye kabler til dem?Altså separate kabler eller noe som likner som bare har høyre og venstre ledning. Lenke til kommentar
sinsyv Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Her har du en guide på hvordan det kan gjøres. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 De kablene i den guiden er totalt uegna til hodetelefoner. De er for stive og ved vanlig hodetelefonbruk vil du få kabelbrudd. De kan til nød brukes hvis du bruker hodetelefonene "stasjonært". Men bruker du de aktivt som f.eks. ved jogging/idrett, på jobb og andre situasjoner hvor det blir mye bevegelse vil de ryke. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) De kablene i den guiden er totalt uegna til hodetelefoner. De er for stive og ved vanlig hodetelefonbruk vil du få kabelbrudd. De kan til nød brukes hvis du bruker hodetelefonene "stasjonært". Men bruker du de aktivt som f.eks. ved jogging/idrett, på jobb og andre situasjoner hvor det blir mye bevegelse vil de ryke. Er ikke til jogging, men til å bruke til vanlig gåing eller på bussen. Men hvor kan jeg få kjøpt kabler hvor jeg kan bestemme lengde? (for eksempel kjøpe 10 meter kabel som jeg kan bruke til å lage flere kabler) Endret 19. desember 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå