endreos93 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hei håper dette er rett plass! Nyttår i fjor (2012/2013) ble jeg utsatt for en prank av en kompis. Problemet mitt var at jeg var rimelig godt brisen, og lå på sofaen i stua og snorka. Plutselig våkner jeg av at kompisen min stod å putta Pringles Chips opp i nesa mi, og blodet fosset ut. Det resulterte jo selvsagt i at dressen, skjorta, sofaen og mye anne ble dekket av blod.SÅ, poenget mitt er:Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan hevne meg på han i år? Han er ikke typen som drikker til han sovner, så må i såfall prøve å sjenke ham så mye først (kan bli vanskelig). Så ta utgangspunkt i at han er rimelig brisen/full, men ikke døsig og trøtt. Setter pris på alle gode og drøye ideer jeg kan hevne meg med! Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Du kan da alltids fylle undertøyet med sand eller en form for klø-pulver. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Det er jo alltid gøy å leke med barbermaskiner? Ta ei stripe i bakhodet på han. Joda, han merker det nok, men det hjelper jo lite når skaden er skjedd. 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Når han sover knør du en banan innsmurt med nugatti i boxern hans. Vekk han etter noen minutter og se panikken bre seg. Lenke til kommentar
parkogpudder Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Det er jo alltid gøy å leke med barbermaskiner? Ta ei stripe i bakhodet på han. Joda, han merker det nok, men det hjelper jo lite når skaden er skjedd. Stripe i bakhodet!! Den likte jeg! Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Gni skinkene hans med sandpapir og ta bittelitt yoghurt i sprekken... Lenke til kommentar
darket Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 ta en dorull, dypp den i masse vann, og klem og dra på den helt til den ser ut som en bæsj så kan du jo finne ut hva du gjør med den, putt den i trynet hans, lim den fast til håret hans.. fin prank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå