Dafag Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hei, Har nylig gått til innkjøp av en ledbar som jeg skal bruke som fjernlys sammens med de orginale lyktene under kjøring. Bilen dette skal monteres på er en Audi A6 2007 modell der batteriet til bilen befinner seg i bagasjerommet. Problemet mitt er at jeg ikke finner et pluss punkt i motorrommet hvor jeg kan koble pluss ledningen til ekstralyset. Noen som har koblet ekstralys på tilsvarende bil? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 På bilen til fattern er det pluss og minuspunkt på venstre side i motorrommet (sett forfra). Tror det er rimelig likt på de fleste modellene. Lenke til kommentar
Dafag Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 På bilen til fattern er det pluss og minuspunkt på venstre side i motorrommet (sett forfra). Tror det er rimelig likt på de fleste modellene. a6-avant-2.7-tdi-4a9cf3c5941476.23950017.preview.jpg Hei. Har samme pluss punktet på min bil. Men finner ingen mulighet til å feste pluss kabelen fra ekstralyset til denne. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Skru av koblingspuktet, legg på kabel (med kabelsko) og skru fast igjen... Koblingspunktet er ikke ønska fast i bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå