Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dårlig nett

Anbefalte innlegg

Sliter med dårleg nett. Når feks eg speler cod mw3 eller fifa oniline + at nokon mobiler er innpå så er det umulig å spele ps3. Det laggar alstå så mykje. Routeren vår er veldig gammel og eg har lurt på om det er det som er problemet. At me kanskje bør vurdera å kjøpa ny. I så fall nokon tips til routerer?.

Det hadde vert greit å få dette i orden før eg kjøper gaming pc. Trenger all denn hjelpen eg kan få.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-325285

Først må du gå inn på http://www.speedtest.net/ så du kan skjekke internettet ditt! er det under 5mbps ned og 5mbps opp vil jeg på det sterkeste anbefale deg og kjøpe et bedre nett, anbefaler over 20mbps ned og 10mbps opp!

Men vis du har et bedre nett en det jeg nevnte, og det er kun du som krever bedre nett, vil jeg anbefale deg og kjøpe 1 eller 2 ethernet kabler! da har det ingenting og si på routeren. de plugger du bare inn i routeren og plugger den inn i ps3/pc.

Vis du skal kjøpe deg en ny router trenger du ikke bruke allverden med penger på det, jeg har 70mbps ned og 70mbps opp, og jeg har en jensen router til 349,- som funker optimalt. Men vil du ha det beste av det beste burde du kjøpe en 5ghz router!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hjelper ikke å kjøpe ny router dersom du har lav hastighet fra ISP. Hvilken leverandør har du? Hvilket abonnement har du? Får du internett via telefonlinje eller kabel-TV?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Upload fra mobil på 1.0 og fra kablet PC på 0,37? Hvordan måler du? Kobler du fra alle andre enheter, også trådløse, slik at det kun er du på nett når du tester? Hvis du ikke gjør det, blir det feil resultat. Du har heller ikke opplyst om hvilket abonnement du har. Dersom du har 2/1, ser dette rimelig ut. Har du 40/10, er noe feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...