Gå til innhold

Låter med skikkelig bass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sangen min har mye bass! last den ned :D:lol:

 

Din sang kan jeg bruke til å lalle de små barn med. Eller torturere min mor da.

Et tips lag en melodi i musikken din, ikke bare rytme. Da blir det noe vi kan høre på og ikke noe som bare kan gå i bakgrunnen. :yes:

 

Men uansett. Jeg har en sang her som kommer fra Anime serien fra Rurouni Kenshin. Tror den heter "A Theme of The Dark Side of Your Heart"

Eller på bla bla på japansk "Rurouni Kenshin - OST 1 - 14 - Aku no San ~Satsui no Uragawa~"

Må alltid justere ned på suben når jeg ser på den serien.

Lenke til kommentar

Jeg har ofte brukt Adamaski med Killer som basstester. En kamarat i en terrasseleilighet gjorde det samme en søndag formiddag. Han skrudde opp volumet og tok seg en liten tur på det "hellige " rommet. Når han kom ut, stod det en dame i stuen. Det var hun som bodde 1. første etasje (han bor i fjerde) som klaget over at det klirret i porselensskapet hennes!

Lenke til kommentar

Enig med Handuet... Under The Influence... Den er rå på bass.

 

Stikk på www.greatfoxmusic.com og last ned en låt som heter "Turbine Flow". Husker ikke akkurat hvor på sida den ligger, men antakelig på "Older unreleased tracks" ellerno sånt.

 

José Padilla - Orientation (låta er ifra albumet Souvenir) har masse god dypbass, nok til å riste veggene som du har bra nok anlegg.

 

Norske Subgud har en god del sinnsykt dyp bass på albumet Magnet.

 

På Tubular Bells av Mike Oldfield, finner du et "instrument" kalt "Taped motor drive amplifier organ chords"... Ligger som vedvarende basstoner et stykke utpå plata. Bra saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...