Data-n00b Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Danny Tenaglia - Global Undergound 17 disc 2. Hele sporet er rått. Spesiellt bra ca. 10:40 inn i spor 1 på cd2. Hard House er visst sjangeren for de som lurte på det. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nine Inch Nails - Into the void Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Cypress Hill - Dr. Greenthumb Test den, dere. HOI! 8) Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Btw: Om du ikke er ute etter DUNK-DUNK bass, så er Red Hot Chilipeppers ramme på bass-gitar. GO Flea! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 THX - Bass test very loud Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sangen min har mye bass! last den ned Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Progidy - Diesel Power nice bass Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 2pm - tetris trøkker bra 8) Gjett om da. Måtte skru fast høytalerene i bilen igjen. Holdt ikke med litt silikon i kantene lenger. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sangen min har mye bass! last den ned Din sang kan jeg bruke til å lalle de små barn med. Eller torturere min mor da. Et tips lag en melodi i musikken din, ikke bare rytme. Da blir det noe vi kan høre på og ikke noe som bare kan gå i bakgrunnen. Men uansett. Jeg har en sang her som kommer fra Anime serien fra Rurouni Kenshin. Tror den heter "A Theme of The Dark Side of Your Heart" Eller på bla bla på japansk "Rurouni Kenshin - OST 1 - 14 - Aku no San ~Satsui no Uragawa~" Må alltid justere ned på suben når jeg ser på den serien. Lenke til kommentar
dp Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 fy ****** snowdog, den sangen var SKIKKELIG ræva. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har ofte brukt Adamaski med Killer som basstester. En kamarat i en terrasseleilighet gjorde det samme en søndag formiddag. Han skrudde opp volumet og tok seg en liten tur på det "hellige " rommet. Når han kom ut, stod det en dame i stuen. Det var hun som bodde 1. første etasje (han bor i fjerde) som klaget over at det klirret i porselensskapet hennes! Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Keep it going folks! Ser ut til at det blir en masse "heimbrent" på meg framover. [shop]løpe til Lefdal å kjøpe flere CD'er. [/shop] [burn]Hær ska de brennast![/burn] Lenke til kommentar
handuet Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Chemical Brothers - Under The Influence Det er bass-test for ya! Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Dr.Dre ft. Eminem & Xzibit - What's the differenceM.O.P. ft. Jay-Z - Put it in the air Må jo bidra med litt hiphop.. hehe, Enig må jo ha noe hiphop også.. :wink: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Har ikk serlig peil, men hva med Clawfinger - biggest the best :-? Greenday - Walking Contradiction - glassene i skapene ned begynte ihverfall å klirre - ganske stolt når jeg bare hadde anlegget på halv bass og halv volum Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fast - Transmission Den har ikkje bare bra bass men er genial!! Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Enig med Handuet... Under The Influence... Den er rå på bass. Stikk på www.greatfoxmusic.com og last ned en låt som heter "Turbine Flow". Husker ikke akkurat hvor på sida den ligger, men antakelig på "Older unreleased tracks" ellerno sånt. José Padilla - Orientation (låta er ifra albumet Souvenir) har masse god dypbass, nok til å riste veggene som du har bra nok anlegg. Norske Subgud har en god del sinnsykt dyp bass på albumet Magnet. På Tubular Bells av Mike Oldfield, finner du et "instrument" kalt "Taped motor drive amplifier organ chords"... Ligger som vedvarende basstoner et stykke utpå plata. Bra saker. Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Holdt på å glemme... Fluke - Atom Bomb, men styr unna Chemical Brothers mixen... Flue - Absurd er også fet... Kan jo ta med Zion av samme gruppa, ifra Matrix Reloaded... Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vespa 63 - The wild side. Flytter kubikkmeter med luft! Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Synes det er veldig rart ingen har tatt med Essential DJ team - Ong diggi Dong ! det er den feteste bassen jeg har hørt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå