RS2000 Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hehe, ser ut til at det blir en bra CD med så mange forslag! Har lagt til Laze - Steppin' Out (to versjoner), 666 - Rhythm Takes Control og noen andre. Bare pøs på folkens! Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Denne låta er det temmelig mye bass i: Decoded Feedback - Burn Europe, Burn. Familien min rømmer huset når jeg spiller den på mine Cerwin Vega HP-215 Hilsen Zuul Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Litt utenom den stilen som er tidligere nevn er det islandske bandet "sigur ros" Prøv for eksempel "Untitled 1" (jeg fikk ett bilde til å hoppe av festet når jeg spilte denne) Mvh. Erik Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 "DB Jams, the official DB Dragracing Compact Disc". Har en slik, ble solgt på Hifi-klubben for en stund siden. Det er bass det Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 satyricon sin cover av "I got erection" Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 det meste heavy metal har mye trøkk, men ikke akkurat den dypeste bassen hvis det er det du er ute etter, sitter å hører på metallica akkurat nå, ruver godt det på et respektabelt volum. ellers så søk etter THX bass test eller noe lignende, var en sang som het noe sånt som "Illegal Bass" eller noe, bare å søke etter det Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 The Prodigy - The Trick The Prodigy - Their Law The Prodigy - Benny Blanco The Prodigy - Jonny The Prodigy - Molotov Bitch Korn - Freak on a Leash Rotterdam Terror Corps - Sick and Twisted VIOLATOR - Sick World Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hva med 666 - bomba har en remix her.. og da rister huset Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Litt annen sjanger- men hør på M2M Mirror Mirror på et anlegg som kan spille dypbass- overraskelse, garantert! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Chemical Brothers - Block Rockin` Beats Apoptygma Berzerk - Kathy`s Song, Ferry Corsten remix Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 dimmu borgir - puritania Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Bravado - harmonica man eller som tidligere nevt, Yello - blender Lenke til kommentar
Psyklon Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det var noen her som sa at metal ikke har den dypeste bassen - vel, sjekk ut Red Harvest - Sick Transit Gloria Mundi, massevis av fet bass (noe naboene mine er altfor enige i). De to første sporene på den plata blåser det støvet som evt. befinner seg i elementene uten problemer Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Bamsemums ekke akkurat jevli mye bass i Puritania da. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Led zeppelin - Since iv'e been loving you Led zeppelin - Dazed and confused :wink: :smile: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 dimmu borgir - puritania kanskje ikke den med hardest bass, men den rumler bra likevell Paradise Decay - Project Ejay - Blade Two 12" M Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel Cypress hill er kjent pga av den heftige bassen i sangene sine. Sprengte noen høytalere pga av de Cypress hill - Insane in the membraine Cypress hill - Illusions Cypress hill - Funk freakers Cypress hill - Strictly Hip Hop Busta Rhymes - Anarchy Busta Rhymes - MAKE NOISE! Busta Rhymes - A trip out of town <-- dritt bra! Busta Rhymes - Live it up Fat joe and Big pun - Twinz98 Dmx - Up in here Dmx - Ruff ryders anthem Gravediggaz - 1-800 suicide Gravediggaz - Diary of a madman Ludacris - What's your fantasy Og mange mer men eg roker ikke å ramse mer.... Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 syns bassen på Sandstrom til Darude er fet. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Moguai - U know why Southside spinners - Luvstuck Brooklyn Bounce - Bass Beats and melody. Og Club bizarre Aquagen - Phat Bass (Warp Bros remixen er ganske bra) Josh Wink - Higher State Of Consciousnes 666 Paradox - El Diablo Pacific Blue - Ocean DJ Graaf - Get over it C&C Music factory - Gonna make you sweat South Park - Kyle's Mom Is A Bitch Mc Hammer - Cant touch this ATB - Killer (No vocal remix) Alice Deejay Antiloop Barthezz Apollo 440 Boomfunk MC's 666 Paradox Prodigy 2 Unlimited Dune Darude Sash Fatboy Slim Etc osv mm... Vanskelig å vite DIN musikksmak, det er MYE det er bass i! Håper du finner NOE du liker ihvertfall. Lenke til kommentar
eppe Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Scooter - Maria (i like it loud) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå