RS2000 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har planer om å lage meg en CD som inneholder låter med masse bass. I en slik anledning lurer jeg på hva dere anbefaler. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 John Fruciante - Murderers Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Mr. Oizo - Monday Massacre (Stygg sang btw) Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hva med: Andain - Beautiful Things . techno/trance med masse bass! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Spor 6 på Prodogy - The Fat Of The Land: Mindfields Spor 8 på The KLF - The White Room: No More Tears Spor 2 på Erykah Babu - Baduizm: On & On (dyp deilig bass i store mengder, tror jeg) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Armand van Helden - Psychic Bountly Killer.mp3 Fiffig den.. først er det svak bass i begynnelsen, så kommer plutselig den dype Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noxagt sin 'Turning it down since 2001' har mange fine låter med mye fin bass. Dette er forresten en norsk trio med kun bass/bratsj/trommer, så bassen er naturlig dominerende. Kevin Drumm sin 'Sheer Hellish Miasma' har også mye bass på enkelte av sporene, men jeg kommer ikke på hvilke. Sjekk selv, om du tør. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Yello - Pocket Universe Yello - Baby Lenke til kommentar
shahin Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Michael Jackson - Billie Jean 8) Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 2 life crew - hootchie mamma <- morsom sang, men skaff den i bra kvalitet så skal du høre bassen brumle Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ingenting som slår Gigi D'Agostino med Tanzen Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 2pm - tetris trøkker bra 8) Lenke til kommentar
Jome Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dr.Dre ft. Eminem & Xzibit - What's the difference M.O.P. ft. Jay-Z - Put it in the air Må jo bidra med litt hiphop.. Lenke til kommentar
kyan Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Mack 10 - Hate in your eyes (nr 2 på Bang or Ball-albumet), sykt fet bass! Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Bomfunck MC's - Freestyler Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hehe, har et par forslag selv... Hva med Prodigy - Diesel Power, fins vel ikke fetere bass nesten Og massive attack - angel, helt rå bass i starten! Rage against the machine - bombtrack, daft punk - around the world / da funk Dr.dre - lets get high / still D.R.E ft Snoop Dogg / Forgot about Dre ft Eminem, Garbage - Stupid girl. Har vel flere låter også på lager, men det er de jeg kom på i farta... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Skaff deg hele plata : Bassnation Vol.1 <-- i butikken om ei uke, trust me Ellers noe som flyter masse luft.. : haze_and_abyss_ft_the_prospektor-2_days_off dj_frank_-_las_vegas_(original_mix) DJ Luna meets Trilok & Chiren aka DHHD - Funky Shit DJ Virus Vs Blutonium Boy - Paranoid (Blutonium Boy Sound Massaka) Insecto - Insectophobia [Raid mix] <-- HELT SINNSYK Ireiv 0303 - 32 <-- kanskje enda mer insane Alt dette er Hardstyle så hvis du liker Hardtrance og Hardhouse + Hardcore og vil pushe det enda lenger er Hardstyle det feteste som finnes, gleder meg til musikken invaderer Norge Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 I balansegangens navn (har ikke sett no ramlemetal nevnt enda) vil jeg foreslå: Hypocrisy- f.eks "Abducted" eller "The Final Chapter" skivene Morbid Angel- "Opening of the Gates" fra "Gateways to Annihilation" og Nils Petter Molvær- "Tløn" fra "Khmer"-skiva Happy Hunting. :wink: Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Snoop Dogg - It Blows My Mind.. Rå bass! Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ark Angel feat. Aquagen - Phatt Bass ? Eller seff., Scooter - Ramp (Remix). Men liker bass som i Rammstein - Du Hast eller Schwartzes Glass bedre. Selv om den ikke er like hard. Og bassen i Iron Maiden - Phantom of the Opera. Ikke no særlig "bom bom", men sitter du med et heftig anlegg rister gulvet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå