Matta12344 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hei! Har et problem med min Bmw 1998 520i hvor bilen skal på Eu-kontroll og har dermed et problem med et belte på midt sete bak!! Den klipsen der man setter fast belter har falt ut og jeg finner ingen måte og løfte opp baksetene for og sette den tilbake! Noen som vet hvordan man kan komme under bak setet på 520i sedan? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sikker på at det ikke er samme patent som på nye 3-serie? Bare ta tak og rykke hardt opp i forkant av setet. Lenke til kommentar
Matta12344 Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Sikker på at det ikke er samme patent som på nye 3-serie? Bare ta tak og rykke hardt opp i forkant av setet. Har testet og rykke og løfte det opp, men det vil egentlig ikke rikke seg! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Da vet ikke jeg. Men på min 318 måtte jeg dra ganske hardt. Lenke til kommentar
uzzy Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 på 3series er det å dra opp setene ganske hardt ja, er vell store klipser som sitter der. eventuelt bøy deg ned og ta titt om du kan bruke en STOR skrutrekker for å dytte opp setene. Jeg tror ikke at det skal være noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå