Hazelhart Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Jeg er inne på play.google.com og på Mine apper, hvor det står at Beat Mobil er installert, men jeg finner ikke appen i Programmer eller andre steder på mobiltelefonen. Samsung Galaxy S4 Endret 12. desember 2013 av Hazelhart Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kanskje den er installert på en annen telefon du har hatt tidlgiere, eller nettbrett? Søk opp appen i Playstore på telefonen, så se om du kan installere \ åpne den derfra. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Om jeg ser igjennom nettsidene til Google Play, så vil mer eller mindre ALLE app'ene jeg noensinne har hatt installert i løpet av mine nærmere 3 år som android-bruker vises som "installert".. Men, i mange Launcher'e må du selge kategorisere installerte app'er. At installerte app'er er skjult som standard. Om du gir oss litt mer info blir det lettere for oss å hjelpe.. :-) Endret 13. desember 2013 av NothingForever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå