Queens84 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Bare for å få det klart så har jeg alltid likt å bruke Gamezone.no til å bestille spill osv , fordi dem er utrolig kjappe på levering ,pris osv... Men etter min opplevelse med kundeservice der, så vet jeg ikke om jeg komme til å bestille noe fra dem igjen... Aldri opplevd dårlige kundeservice noen steder å har handla en del på nett osv.... Hadde da en forhåndsbestilling på en PS4 hos dem siden starten a August å skulle inn å sjekke denne ordren min i dag om den enda var bekrefta neste uke ( 18 Dec) ... Til all min forundring var ordren borte vekk å jeg skjønte fint lite kan du si , sendte dem en grei mail der jeg ba om å få forklart hva som hadde skjedd å om det kunne ordnes opp i ... Da det ikke kom noe svar i løpet av dagen valgte jeg å ringe dem litt utpå EM ... Etter mye om å menn å ca 20 min på telefonen der Gamezone.no nærmest beskylder meg for å "lyve" Påstår at jeg skal ha bedt om å slette denne ordren så for å ombestemme meg å derfor ringer å prøve å påstå det er deres feil... Kundebehandler nekter å innrømme at han kan ha gjort en feil når han behandla forespørsel om å slette ordren med spill og virker ikke interisert i det hele tatt i å ordne opp ... Han påstår at når jeg for 1 mnd tid siden ringte inn å ba dem å slette en annen ordre jeg hadde på noen spill å 1 Ekstra kontroller til PS4 i samme slengen skulle ha bedt om å slette PS4 jeg hadde ventet på i flere mnd... Noe jeg absolutt ikke gjorde har bedt om, noe kanskje dere andre her inne å skjønner siden tilgjengeligheten er nærmest 0 om dagen .... I tilegg så var ordre med spill å den med konsoll 2 heilt forsjellige ordre så det stiller meg enda mer uforklarlig til hva som har sjedd å mener Gamezone har gjort en feil fra dem sin side... Hadde dem bare tatt kunden til gode å forsøkt å gjøre det beste ut a det... Husker kundebehandler spurte om jeg virkelig ikke skulle ha noen spill å spille på PS4 min når jeg fikk denne... (Dette kunne heller ikke kundebehandler huske noe av , men greit nok det siden dem sikkert behandler noen saker i løpet a uka) Fikk til og med bekreftelse på at ordren med spillene var sletten men aldri noe på at PS4 var tatt bort fra ordren min... Til syvende å sist innrømmer han at han kan muligens ha gjort en feil men hørte aldri noe mer fra han,.. Nå blir det vel å prøve å få tak på en PS4 på Elkjop eller noe siden Gamezone virker å ha lite interesse i å ordne opp i denne saken... 2 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Synes selv de roter fælt.. En uke hadde jeg bekreftet til launch og uken etter var det ubekreftet 31.12 og så plutselig 18.12 og når jeg da i går spurte om den kom til å bli sendt i dag så sa de ja, men ble levert til postkontor først kl halv 9 i kveld og forventet levering på onsdag... Så null ps4 i helgen... Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hei Queens84. Først må jeg bare beklage at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi ønsker å tilby den beste kundeservicen og den saken du referer her er for meg helt ukjent og langt unna slikt vi ønsker å fremstå. Send meg gjerne en PM her med ditt navn, eventuelt en mail til [email protected] så skal jeg få sjekket opp i hva som har skjedd når jeg kommer på jobb i morgen og gi deg en tilbakemelding på hva som kan ha skjedd. Mvh HaukGamezone.no @Ooinaru: Vårt lager har sendt PS4 gjennom hele dagen i dag, siste levering fra oss forlater vårt lager klokka 16. Når det meldes inn på postens sentraler er ikke i vår kontroll, det er det posten som styrer. Det er selvsagt dumt at det tar så mange timer før den meldes inn, for vi ønsker at alle våre kunder skal ha maskinen så fort som overhodet mulig. Normal leveringstid på slike sendinger er 1-3 dager, så vi håper at du har konsollen tidlig neste uke. 1 Lenke til kommentar
Queens84 Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Sender deg en PM her med Kundenr å Navn Hauk Hilsen Queens84 Lenke til kommentar
Queens84 Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Update 01.01.2014... Hørte aldri noe mere fra Gamezone.no sin kundeservice så utrolig dårlig når GZ Hulk her inne sier han skal følge opp saken... Endte med at jeg sto i kø utenfor elkjop fredagen å fikk kjøpt meg en PS4 Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Siste gang jeg også bestiller fra Gamezone... 15.01.14 bestilte jeg også en PS4 fra gamezone.no. Da jeg bestilte sto det at bekreftet levering var 15.02.14, men i dag fikk jeg en mail om at ny bekreftet levering er 31.03.14. 45 dager senere... Burde det ikke stått ubekreftet hvis de ikke vet om de får den inn? Ellers har jo "bekreftet levering" mistet all betydning. Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Passe flaut for gamezone.no å skrive på forumet men ikke holde ordet/gjøre noe. ALLE kan da se her at det er elendig kundeservice ved at ansatt ikke holder ordet, men velger å skrive her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå