Yuna_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Begynte å re-innstallere Win XP på maskinen min, men ombestemte meg. Nå får jeg opp oppstartsmenyen hver gang jeg starter maskinen, hvor jeg må velge mellom XP-innstallasjon og XP. Er det noen måte å fjerne XP innstallasjonsvalget? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 vet ikke om dette går, men: min datamaskin --> egenskaper --> avansert --> oppstart og gjenoppretting --> systemoppstart: standar operativsystem: "her skulle det (dersom jeg tar rett) vært to alternativ, velg det rette" - eventuellt også sette "vis liste" til 0 sek, så slipper du å vente, men jeg ville satt denne på 2sek dersom du skulle velge feil operativsystem, da vil du gjerne ikke komme deg inn igjen... vet ikke jeg men kan si deg det(sikkert fått hørt det by now): dumt av deg å ombestemme deg midt i installasjonen Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 joda, skal funke fett det der. du har da sikkert 2 linjer der det står Windows XP i når du er i boot.ini hvis du har det så er det bare å slette den andre linja di, da vil det starte normalt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ja, jeg synes det er dumt å ombestemme seg midt i installasjonen jeg også. det har ikke en gang jeg gjort hehe. jeg har bare ombestemt meg før jeg begynte å installere jeg, det gikk fett da. Lenke til kommentar
Yuna_ Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hehe, jammen, hadde tenkt å prøve å se om det gikk an å installere det direkte på den andre HD'en min da CD'en med XP ikke var bootbar. Det gikk ikke ;( Takker for svar forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå