Gå til innhold

hvor grantere å bli kvitt alle popup reklame ? ( løst)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ja, det finnes mange programmer som lover at de skal hindre søppel ei en eller annen form.

Ofte så viser det seg at disse programmene bare viker en stund og man må da finne nye som gjør jobben skikkelig

Og så har man jo det med konflikten mellom de forskjellige programmene å tenke på

Nå sies det jo også at pcen kan bli treg hvis for mange programmer prøver å kjøre samtidig

Da er det litt dum å måtte ha mange programmer kjørende samtidig

Det er derfor at jeg ikke vil ha for mange på en gang

På en måte så er det nesten bedre med ett program som rensker skikkelig opp når uhellet er ute en at man skal kjøre mange programmer som bare viker en viss tid , selv med oppgraderinger

Nå er det ikke galt med forslag om mange programmer som skal hindre virus, eller annen faenskap .

Det er bare det at jeg vill ikke kjøre for mange av dem på samme tid

Lenke til kommentar

Har du slettet cookies samt logg? :)

Når jeg får problemer med ett eller annet der det er logisk å tro at cokies har en sammenheng så går jeg gjennom listen og fjerner dem . men enkelt er jeg usikker på om de ikke må være der i forbindelse med å huske brukernavn når man logger seg på et nettsted

hvordan man fjerner cokies gjennom chrome har jeg ikke funnet ut av enda

Lenke til kommentar

Når jeg får problemer med ett eller annet der det er logisk å tro at cokies har en sammenheng så går jeg gjennom listen og fjerner dem . men enkelt er jeg usikker på om de ikke må være der i forbindelse med å huske brukernavn når man logger seg på et nettsted

hvordan man fjerner cokies gjennom chrome har jeg ikke funnet ut av enda

ctrl+skift+delete

Som sagt så har jeg inege problemer med verken chrome eller firefox nå

kuren som ble beskrevet lenger oppe i tråden har virket

Hvilken? Forklar nøyaktig hva du gjorde, slik at andre kan dra nytte av å gjøre det samme :)

God jul! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...