kinaputt Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Popups er nok spyware e.l som forårsaker. Jeg ville sjekket på avinstaller programmer under kontrollpanel, er det noen toolbars e.l du ikke kjenner til her? Fjern de i så fall. Etterpå installerer du spybot, oppdaterer denne og søker. Den tar som regel knekken på spyware o.l http://www.safer-networking.org/mirrors/ Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Nå ja, det finnes mange programmer som lover at de skal hindre søppel ei en eller annen form. Ofte så viser det seg at disse programmene bare viker en stund og man må da finne nye som gjør jobben skikkelig Og så har man jo det med konflikten mellom de forskjellige programmene å tenke på Nå sies det jo også at pcen kan bli treg hvis for mange programmer prøver å kjøre samtidig Da er det litt dum å måtte ha mange programmer kjørende samtidig Det er derfor at jeg ikke vil ha for mange på en gang På en måte så er det nesten bedre med ett program som rensker skikkelig opp når uhellet er ute en at man skal kjøre mange programmer som bare viker en viss tid , selv med oppgraderinger Nå er det ikke galt med forslag om mange programmer som skal hindre virus, eller annen faenskap . Det er bare det at jeg vill ikke kjøre for mange av dem på samme tid Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Fjern alle utvidelsene i nettleseren som du ikke vet hva er. Legg til Adblock, også tar du også installerer ett godt virusprogram. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Nå har jeg ikke inst aler fler utvidelser en det jeg menr jeg trenger. De fleste av dem er også "krav" fra de programmene jeg bruker Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har du Adblock og ett godt virus program også? Er det fortsatt ikke borte? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Har du Adblock og ett godt virus program også? Er det fortsatt ikke borte? Ja . Edge og MSE og zone alarm Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har du slettet cookies samt logg? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Har du slettet cookies samt logg? Når jeg får problemer med ett eller annet der det er logisk å tro at cokies har en sammenheng så går jeg gjennom listen og fjerner dem . men enkelt er jeg usikker på om de ikke må være der i forbindelse med å huske brukernavn når man logger seg på et nettsted hvordan man fjerner cokies gjennom chrome har jeg ikke funnet ut av enda Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Når jeg hadde samme problemet i chrome så gjorde jeg alt det jeg har nevnt her og det hele forsvant Du bruker jo for det meste firefox har du sagt, så det er mulig at det er noe annet der antar jeg. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Som sagt så har jeg ingen problemer med verken chrome eller firefox nå kuren som ble beskrevet lenger oppe i tråden har virket Endret 21. desember 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
sevs Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Når jeg får problemer med ett eller annet der det er logisk å tro at cokies har en sammenheng så går jeg gjennom listen og fjerner dem . men enkelt er jeg usikker på om de ikke må være der i forbindelse med å huske brukernavn når man logger seg på et nettsted hvordan man fjerner cokies gjennom chrome har jeg ikke funnet ut av enda ctrl+skift+delete Som sagt så har jeg inege problemer med verken chrome eller firefox nå kuren som ble beskrevet lenger oppe i tråden har virket Hvilken? Forklar nøyaktig hva du gjorde, slik at andre kan dra nytte av å gjøre det samme God jul! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 post #12 i denne tråden sier alt Jeg fulgte oppskriften det var linket til der 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå