sinnaelgen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Hvordan kan man garanter bli kvitt popp reklame som kun dukker opp på hardware sine nettsider . Problemet er jo at man enten må betale for hardware ekstra eller tillate reklame for å kunne lese artiklene Da dukker også denne popup reklamen men med en gang man forsøker å blokkere popup reklamen så blokker man også for hardware sin obligatoriske reklame som også blokkerer for artiklene. det ser ut som jeg sliter med samme problem bildet er satt sammen av 3 skjerm jeg har testet med Malwarebytes Anti-Malware uten at det hjelper Endret 17. desember 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
i337pwnd Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Denne er veldig bra hvis du bruker Chrome https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom Men den tar ikke bort ting fra hardware, men hvis du trykker på det ''ABP'' tegnet oppe i høyre hjørne, kan du deaktivere det for den nettsiden du gjør det på. Men den funker fint på alle andre sider Endret 12. desember 2013 av i337pwnd Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) jeg bruker mest firefox men chrome på video tjenester ( som netttv hos NRKk og altibox chill) det som er lit pussig er at enkelt av nettsiden til hardware må godkjennes hver gang jeg er der selv om jeg velger "disable on diskusjon.no" eller en av de andre sidene når jeg bruker Adblock Edge i firefox Endret 12. desember 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 hvorfor er det så umulig å bli kvitt popup reklamen fra hadware sine nettsider ( hardware.no ,prisguide.no, o.s.v ) ? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) http://noscript.net/ Etter du har innstallert trykker du på Noscript knappen og velger "Allow scripts globally", så mens du er på hw.no, gamer.no osv trykker du knappen igjen og velger "Mark tek.no as Untrusted". Da slipper du å slå av Adblock Edge.Eneste som ikke funker mens tek.no er blokkert er direktelenken til "kommentarer" eller forumposten for hver artikkel. Eneste workaround nå er å trykke Noscript knappen igjen å velge "Untrusted" -> "temp allow tek.no".Også velge "Revoke temp permissions" hvis du skal lese en artikkel igjen. Endret 13. desember 2013 av fenele Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Det er jo nesten verre en å klikke vekk popup boksen ingen som har noe bedre ? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Leve med reklamen eller betale de 29,-? 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Leve med reklamen eller betale de 29,-? Hva vet du om at man blir kvitt popup reklamen ved være hw ekstra medlem ? Noe som skulle være frivillig bør aldri bli tvang reklamen fra hrdware kan jeg leve med , det er poup reklamen som irriterer Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Noe som skulle være frivillig bør aldri bli tvang reklamen fra hrdware kan jeg leve med , det er poup reklamen som irriterer Hei, vi har ingen popup-reklamer på våre nettsteder (verken Hardware.no eller Prisguide.no). Reklamen som kommer som popup hos deg skyldes at du har fått installert et nettlesertillegg som overstyrer våre reklamer. Det finnes en rekke programmer som hjelper deg med å fjerne slike uønskede programmer på PC-en din, og der kan helt sikkert de andre her på forumet hjelpe bedre enn meg. Uansett, de popup-reklamene kommer altså ikke fra oss, men fra et program du selv har fått inn på din PC av en eller annen grunn. Noen som kjenner til et bra program for å fjerne malware o.l.? 1 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg bruker Kaspersky pure 3.0. Den har innebygget blokkeringsfunksjon og banner blokkering som fungerer utmerket til "alle" typer nettsider. Meget godt fornøyd. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Det er antivirus program som man må betale for . Det betyr jo likevel ikke at dere kan garantere at popup reklamen forsvinner hos meg Før jeg eventuelt betaler for et slikt så vil jeg ha muligheter for teste det ut Hvis man ser på alt annet så ser jeg ikke poenget med å betale for antivirus når man har så mage gratis alternativer. Har dere andre alternativer ? hverken MSE , zonealarm eller windows brannmuren har hjulpet heller ikke adblock i flere versjoner Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Ser ut som du har "websearch" malware. Etter et søk fant jeg denne guiden for removal. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 jeg gjorde som beskrevet men fikk problemer med å komme meg på nette etter en tid samtidig er firefox og chrome blir betydelig tregere på responsen når jeg søke søke opp nettsider skal ikke dette gå upåvirket ? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Enkleste er å kjøpe ny datamaskin. Eventuelt å reinstallere Windows. 1 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 30 dagers gratis prøve av Pure 3.0. Da får du full beskyttelse og meget god banner blokkering. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 nå vil jeg ikke ha flere programmer på pc forresten så er det ut til hastigheten har gått seg til nå Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 nå vil jeg ikke ha flere programmer på pc forresten så er det ut til hastigheten har gått seg til nå Du spør etter hjelp, tilsynelatende etter programvare, og sier du ikke vil ha flere programmer? Reinstaller Windows? 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Du spør etter hjelp, tilsynelatende etter programvare, og sier du ikke vil ha flere programmer? Reinstaller Windows? ihvertfall når det er snakk om antivirus og brannmur programmer, det gjør bare at maskinen blir tregere . når det gjelder re-installering av windows så vil jeg unngå det siden jeg hadde lit trøbbel med installeringen originalen som jeg kjøpte samme med delene lot seg ikke installere uten en egen driver til DVD spilleren ( det eksister ingen driver til den) .ingen viste helle hva problemet skyldtes., men der kommet en forklaring i etter tid nå vet jeg heller ikke hvor jeg har den forklaringen hen for få til installeringen måtte jeg først laste ned riktig utgav. få det overført på en minnepinne, noe som tok hele natten på den gamle pcen før jeg så kunne installere Så kommer det alt styret med installeringen av de nødvendige programmene og alle kodene de krever , samt alle oppdateringene som er kommet til i ettertid Nå som alt virker så ser jeg heller ingen grunn til å legge inn alt på nytt Lenke til kommentar
The Real Netrom Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hva med å avinstallere tilleggene på nettleseren(e) som du har problemer med eller avinstallere nettleseren(e)(Husk å fjern alle rester etter den gamle installasjonen) og installere det på nytt?! Dette bunner nok i ett nettleser tilleggs problem. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Nå har jeg ikke lenger problemer med popp-up reklamen . Var det nonen spesielle tillegg du tenkte på ? Jeg har 12 programtillegg og 8 utvidelser i firefox . de må jeg ha for at programmene jeg bruker skal fungere Endret 17. desember 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå