Gå til innhold

hvor grantere å bli kvitt alle popup reklame ? ( løst)

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man garanter bli kvitt popp reklame som kun dukker opp på hardware sine nettsider .

Problemet er jo at man enten må betale for hardware ekstra eller tillate reklame for å kunne lese artiklene

Da dukker også denne popup reklamen

men med en gang man forsøker å blokkere popup reklamen så blokker man også for hardware sin obligatoriske reklame som også blokkerer for artiklene.

det ser ut som jeg sliter med samme problem

bildet er satt sammen av 3 skjerm

post-56194-0-95533100-1386873577_thumb.png

jeg har testet med Malwarebytes Anti-Malware uten at det hjelper

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker mest firefox men chrome på video tjenester ( som netttv hos NRKk og altibox chill)

det som er lit pussig er at enkelt av nettsiden til hardware må godkjennes hver gang jeg er der selv om jeg velger "disable on diskusjon.no" eller en av de andre sidene når jeg bruker Adblock Edge i firefox

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

http://noscript.net/

Etter du har innstallert trykker du på Noscript knappen og velger "Allow scripts globally", så mens du er på hw.no, gamer.no osv trykker du knappen igjen og velger "Mark tek.no as Untrusted". Da slipper du å slå av Adblock Edge.

Eneste som ikke funker mens tek.no er blokkert er direktelenken til "kommentarer" eller forumposten for hver artikkel. Eneste workaround nå er å trykke Noscript knappen igjen å velge "Untrusted" -> "temp allow tek.no".
Også velge "Revoke temp permissions" hvis du skal lese en artikkel igjen.

Endret av fenele
Lenke til kommentar

Noe som skulle være frivillig bør aldri bli tvang

reklamen fra hrdware kan jeg leve med , det er poup reklamen som irriterer

Hei, vi har ingen popup-reklamer på våre nettsteder (verken Hardware.no eller Prisguide.no). Reklamen som kommer som popup hos deg skyldes at du har fått installert et nettlesertillegg som overstyrer våre reklamer. Det finnes en rekke programmer som hjelper deg med å fjerne slike uønskede programmer på PC-en din, og der kan helt sikkert de andre her på forumet hjelpe bedre enn meg.

Uansett, de popup-reklamene kommer altså ikke fra oss, men fra et program du selv har fått inn på din PC av en eller annen grunn.

Noen som kjenner til et bra program for å fjerne malware o.l.?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er antivirus program som man må betale for .

Det betyr jo likevel ikke at dere kan garantere at popup reklamen forsvinner hos meg

Før jeg eventuelt betaler for et slikt så vil jeg ha muligheter for teste det ut

Hvis man ser på alt annet så ser jeg ikke poenget med å betale for antivirus når man har så mage gratis alternativer.

Har dere andre alternativer ?

hverken MSE , zonealarm eller windows brannmuren har hjulpet

heller ikke adblock i flere versjoner

Lenke til kommentar

Du spør etter hjelp, tilsynelatende etter programvare, og sier du ikke vil ha flere programmer?

Reinstaller Windows?

ihvertfall når det er snakk om antivirus og brannmur programmer, det gjør bare at maskinen blir tregere .

når det gjelder re-installering av windows så vil jeg unngå det siden jeg hadde lit trøbbel med installeringen

originalen som jeg kjøpte samme med delene lot seg ikke installere uten en egen driver til DVD spilleren ( det eksister ingen driver til den) .ingen viste helle hva problemet skyldtes., men der kommet en forklaring i etter tid

nå vet jeg heller ikke hvor jeg har den forklaringen hen

for få til installeringen måtte jeg først laste ned riktig utgav.

få det overført på en minnepinne, noe som tok hele natten på den gamle pcen

før jeg så kunne installere

Så kommer det alt styret med installeringen av de nødvendige programmene og alle kodene de krever , samt alle oppdateringene som er kommet til i ettertid

Nå som alt virker så ser jeg heller ingen grunn til å legge inn alt på nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...