Velosiraptor7 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Er denne blodtypen ekstra motstandsdyktig mot influensa og andre viruser og bakterier, siden jeg så skjelden blir sjuk selvom jeg hele tiden omgås mennesker? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 "Sjelden blir syk" Du er nå inne her nesten annenhver dag med nye problemer 1 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 "Sjelden blir syk" Du er nå inne her nesten annenhver dag med nye problemer Ok, men jeg får veldig skjelden smitte fra andre, som den gangen jeg var på ferietur i en hytte og nesten alle ble omgangssyke untatt meg. Og som den gangen jeg var på påsketur og alle og mamma låg så lange de var i senga med høy feber og influensa. Men jeg var ikke syk. Er det fordi jeg har type a resus minus? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Man trenger ikke en sjelden blodtype for å ha sterkt immunforsvar Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Nei, blodtypen din har ingen ting med immunforsvaret ditt. At du ikke har blitt syk, når andre har blitt syke er heller ingen mirakel. Sånt skjer, relativt ofte. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Man trenger ikke en sjelden blodtype for å ha sterkt immunforsvar Ok. Jeg har hørt et sted at o blodtypen er svakere enn alle andre blodtyper og da kan de med o bli sykere. Er dette sant? Og er a den sterkeste blodtypen eller er det b som er sterkest? Nei, blodtypen din har ingen ting med immunforsvaret ditt. At du ikke har blitt syk, når andre har blitt syke er heller ingen mirakel. Sånt skjer, relativt ofte. Ok. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Blodtype har faktisk noe å si for immunforsvaret, men noen avgjørende faktor er det nok likevel ikke. http://rhesusnegativebloodgroup.com/blood-type-purity/ Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Spør Fleksnes! Endret 12. desember 2013 av Rivaille 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kult! Jeg har type O! Merkelig nok er jeg så godt som aldri syk og spiser jeg noe "rart" så får jeg bare litt gass mens de andre sitter på ramma resten av uka. Nesten så en skulle tro det var noe i dette. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kult! Jeg har type O! Merkelig nok er jeg så godt som aldri syk og spiser jeg noe "rart" så får jeg bare litt gass mens de andre sitter på ramma resten av uka. Nesten så en skulle tro det var noe i dette. Mennesker med type O har faktisk det sterkeste immunforsvaret, sånn generelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå